یکی از تماشاگران حاضر در استادیوم در دیدار تاتنهام و نیوکاسل دچار سکته قلبی شد و به این علت در دقیقه ۴١ بازی توسط داور متوقف شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در آخرین دقایق نیمه اول بازی نیوکاسل - تاتنهام به علت حمله قلبی یکی از تماشاگران در جایگاه شرقی استادیوم سنت جیمز پارک متوقف شد و در دقیقه ۴۰ بود که با توقف توپ، سرخیو رگیلون مدافع تاتنهام به داور مسابقه خبر داد که در روی سکوها اتفاقی رخ داده است. در همان لحظات بود که این حادثه توسط سرخی رگیلون، مدافع اسپانیایی تاتنهام به اطلاع آندره مارینر، داور این دیدار رسید. در ادامه داور و اریک دایر با نشان دادن علامت‌هایی مبنی بر مشکلات ضربان قلب، به کادر پزشکی کنار زمین اطلاع دادند شرایط این هوادار اورژانسی بوده و نیاز به تجهیزات احیای قلب و دستگاه دفیبریلاتور برای نجات جان او وجود دارد.

دوربین‌های تلویزیونی دویدن یک پزشک به سمت سکوها را ثبت کرد و تنها پنج دقیقه بعد بازیکنان به درخواست داور به تونل رختکن رفتند و بازی را به حالت تعلیق درآمد.پس از اینکه با درخواست داور بازیکنان وارد زمین شدند، هواداران نیوکاسل با آگاهی از این ماجرا به محض لمس توپ توسط رگیلون، وی را تشویق کردند.

کد خبر 632667

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha