شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

گروه حوادث - آزاده مختاری: فروشنده شیشه که با معتاد کردن دختران جوان، اقدام به تهیه فیلم‌های سیاه از آنان می‌کرد، دستگیر شد

این مرد پس از تهیه فیلم‌های سیاه، طعمه‌هایش را تهدید می‌کرد اگر به خواسته‌های شوم او تن ندهند، فیلم‌ها را در اینترنت منتشر می‌کند.

سلیمانی، قاضی دادسرای جنایی تهران روز گذشته با اعلام این خبر گفت: تحقیقات پلیس برای دستگیری این متهم زمانی آغاز شد که زنی با مراجعه به دادسرا ادعا کرد همسر صیغه‌ای اش او را تهدید می‌کند اگر وی را ترک کند فیلم‌هایی را که از وی تهیه کرده در اینترنت منتشر می‌کند.

با شکایت این زن، دستور بازداشت مرد جوان صادرشد و ماموران پس از ورود به خانه او با 2 دستگاه رایانه‌ مواجه شدند که در حافظه آنها 15 فیلم سیاه از دختران جوان وجود داشت.

با کشف این فیلم‌ها، متهم تحت بازجویی تخصصی قرارگرفت و وقتی دید چاره‌ای جز اعتراف ندارد از راز سیاه دوستش پرده برداشت.  « فیلم‌ها متعلق به من نیست، دوستم رامین که در خرید و فروش ماده مخدر شیشه فعالیت می‌کند آنها را تهیه کرده است.

او پس از فریب دختران جوان آنها را به شیشه معتاد کرده و با کشاندن این دختران به خانه‌اش، اقدام به تهیه فیلم سیاه از آنها می‌کند.»  مرد جوان در حالی این جملات را به زبان می‌آورد که مدعی بود دوستش رامین با استفاده از دوربین‌های مخفی اقدام به تهیه این فیلم‌ها کرده است.

با اظهارات این مرد، دستور بازداشت رامین صادر شد و ماموران با شناسایی محل زندگی او با دریافت دستور قضائی وارد آنجا شدند.  پس از دستگیری این مرد، ماموران به بازرسی خانه او پرداختند و در این میان با اتاق عجیبی مواجه شدند که دور تا دور آن دوربین مخفی کار گذاشته شده بود.

با کشف این دوربین‌ها، متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت مدعی شد:« من هیچ دختری را فریب ندادم، آنها با پای خودشان به خانه من می‌آمدند و از ماجرای دوربین‌ها هم باخبر بودند.»این ادعای رامین زمانی رنگ باخت که پلیس موفق شد چند نفر از قربانیان را شناسایی کند.

دختران جوان وقتی فهمیدند رامین دستگیر شده و دیگر نمی‌تواند آنها را تهدید کند به ماموران گفتند: همه ما ابتدا فریب چرب زبانی این مرد را خوردیم و پس از دوستی با او رفته‌رفته به ماده مخدر شیشه معتاد شدیم.

از آنجا که رامین فروشنده این مواد بود، ما را مجبور می‌کرد برای به دست آوردن مقداری شیشه به خواسته‌هایش تن دهیم و به این ترتیب بود که وی ما را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد اما هیچکدام از ما خبر نداشتیم که در آن اتاق دوربین مخفی وجود دارد.

مدتی بعد از این ماجرا او با نشان دادن فیلم‌های سیاهی که  از ما تهیه کرده بود تهدیدمان می‌کرد که اگر تن به خواسته‌هایش ندهیم این فیلم‌ها را در اینترنت منتشر می‌کند و ما هم مجبور بودیم به دستورات او عمل کنیم.

قاضی سلیمانی در ادامه گفت: در حالی که بررسی‌ها نشان می‌داد این مرد در خارج از کشور و از جمله در کشور  مالزی  نیز با فریب دختران اقدام به تهیه فیلم‌ سیاه از آنها کرده است، بازجویی از او از سر گرفته شد و متهم وقتی دید دستش نزد پلیس رو شده است، به فریب دختران و تهیه فیلم سیاه از آنها اعتراف کرد.

هشدار به خانواده‌ها

قاضی دادسرای جنایی تهران، با بیان اینکه متهم هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد در هشدار به دختران جوان از آنها خواست مراقب افراد شیاد و فریبکار باشند و از دوستی با افراد غریبه‌خودداری کنند چرا که این دوستی‌ها عواقب خطرناکی به‌دنبال دارد و بیشتر پرونده‌هایی که در این خصوص در دادسرا مطرح است به‌دنبال همین دوستی‌های خیابانی تشکیل می‌شود.

کد خبر 63247

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز