چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

گروه حوادث: 2 جوان 23 ساله که علاقه‌ زیادی داشتند نقش پلیس را بازی کنند، برای رسیدن به آرزوی خود نقشه بچگانه‌ای طراحی کردند.

آنها پس از تهیه اسلحه و بی‌سیم قلابی، لباس پلیس به تن کردند و سوار بر موتورسیکلت راهی خیابان شدند اما کم‌سن و سال بودن آنها با آن درجه سرگردی که روی لباسشان بود، دستشان را رو کرد.

مدتی قبل ماموران گشت کلانتری 123 نیاوران در یکی از خیابان‌های شمال تهران متوجه 2 مامور پلیس شدند که قصد بازرسی از خودرویی را داشتند.

ماموران با مشاهده درجه ماموران دریافتند که آنها مامور قلابی هستند، چرا که از قیافه آنها پیدا بود سن و سال کمی دارند و داشتن درجه سرگردی در این سن و سال مسئله عجیبی به نظر می‌رسید.

به این ترتیب ماموران که احتمال می‌دادند این 2 جوان مامور قلابی باشند آنها را زیر نظر گرفتند و وقتی متوجه شدند اسلحه و بی سیم آنها قلابی است، مردان جوان را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

«علاقه زیادی به فیلم‌های پلیسی داشتیم و همیشه دوست داشتیم مانند ماموران پلیس، لباس مخصوص به تن کنیم و در شهر گشت بزنیم»

متهمان که صبح دیروز مقابل قاضی نیک صفت- بازپرس شعبه 5 دادسرای ناحیه یک تهران- قرار گرفته بودند با گفتن این جملات ادامه دادند: به خاطر همین علاقه بود که تصمیم گرفتیم با پوشیدن لباس پلیس و تقلید رفتار ماموران کمی تفریح کنیم.

به همین خاطر یک اسلحه، بی‌سیم اسباب بازی و 2 دست لباس پلیس تهیه کردیم و پس از قرض گرفتن موتور سیکلت یکی از دوستانمان راهی خیابان شدیم.

«آقای قاضی باور کنید ما فقط قصد داشتم تفریح کنیم و برای همین بود که به یک خودروی سواری دستور ایست دادیم و قصد بازرسی از آن را داشتیم اما درجه‌های سرگردی ما باعث شد راننده ماشین به ما مشکوک شود و از ما کارت شناسایی بخواهد. در همین لحظه نیز ماموران  پلیس از راه رسیده و ما را بازداشت کردند.»

قاضی نیک صفت، پس از شنیدن اظهارات متهمان برای آنها قرار قانونی صادر کردو متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس قرار گرفتند.

کد خبر 63037

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز