محمد حمیدی‌مقدم، مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در پیامی به برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان تبریک گفت.

محمد حميدي‌مقدم مدير عامل مركز گسترش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در پیام مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نوشته شده است: «موفقیت هنرمندان گرامی سرکار خانم فهیمه قبادی، جناب آقای مختار عبداللهی و بازیگر کودک و بااستعداد فیلم «میان صخره‌ها» خانم آندیا یحیی‌پور در سی و چهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان باعث مسرت و شایسته تقدیر است. امید که شما عزیزان مانند گذشته، مرکز گسترش را برای تجربه‌گری و آزمودن مسیرهای تازه خانه خود بدانید.»

چهارشنبه شب ۲۱ مهرماه در آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان دو تولید مرکز گسترش، موفق به کسب جایزه شدند. پویانمایی «آی‌دی» (فهیمه قبادی) دیپلم افتخار بهترین پویانمایی را به دست آورد و در بخش ملی فیلم سینمایی «میان صخره‌ها» که تولید خلاق و کم‌هزینه مرکز است، نامزد دریافت دو جایزه بود. در نهایت پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان به آندیا یحیی‌پور رسید و مختار عبداللهی کارگردان «میان صخره‌ها» برنده جایزه ویژه داوران بخش ملی شد.

کد خبر 632141

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha