جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره مخالفت کانون سردفتران که با برگ سبز خودرو توضیح داد و گفت: ریاست قوه قضائیه از مجلس خواست که تفسیر خود را از این ماده قانونی اعلام کند و ما هم منتظر تفسیر مجلس هستیم.

برگ سبز خودرو

به گزارش همشهری‌آنلاین‏، سردار تیمور حسینی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره کانون سردفتران که با برگ سبز خودرو مخالفت می‌کند، گفت: ریاست قوه قضائیه از مجلس خواست که تفسیر خود را از این ماده قانونی اعلام کند و ما هم منتظر تفسیر مجلس هستیم. 

وی درباره پیشینه تاریخی مراجعه مردم به این دفاتر توضیح داد: در یک مقطعی پلاک به ماشین داده می‌شد و تا زمانی که این خودرو وجود داشت، پلاک هم همراه خودرو بود. پلیس هم از طریق اوراق و فرم‌هایی که تهیه می‌کرد از فروش خودرو مطلع می‌شد.

سردار حسینی ادامه داد: زمانی که دفاتر این نقل و انتقالات را در برگ سبز ثبت می‌کردند و فرم را به پلیس تحویل می‌دادند، پلیس هم این اطلاعات را در سوابق فرد ثبت می‌کرد. از زمانی که طرح تعویض پلاک ملی شروع شد، نقل و انتقالات خودرو را مطلع می‌شدیم. بنابراین زمانی که خودمان در جریان این نقل و انتقالات قرار گرفتیم، لزومی ندارد که افراد نقل و انتقالشان را دو بار به اطلاع مراکز رسمی برسانند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تاکید کرد: هر آنچه قانونگذار تعیین کند، ما تمکین می‌کنیم.

کد خبر 631490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha