همشهری‌آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران حمایت از ملت مظلوم فلسطین را وظیفه اسلامی و انسانی دانست و تاکید کرد:

تا آخر و تا پیروزی نهایی در کنار ملت فلسطین خواهیم ماند.

به گزارش واحد مرکزی خبر آقای احمدی ن‍ژاد در مکالمه تلفنی با اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت مردمی فلسطین، گفت: امروز به فضل الهی مقاومت در فلسطین موجب افتخار همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: ملت فلسطین با شقی ترین افراد روی زمین سینه به سینه درگیر است و امروز مقاومتی که از متن ایمانی مردم فلسطین جوشیده ،دشمن صهیونیستی را به لرزه انداخته است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد، با بر چیده شدن بساط صهیونیست ها از فلسطین و جهان، ملتها جشن پیروزی برگزار کنند.

رئیس شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه پیروزی های بزرگ از دل سختی های بزرگ بدست می آید، خاطر نشان کرد: کسانی که در راه خدا ایستادگی و مقاومت کنند،نصر و پیروزی را به ارمغان خواهند آورد و این وعده الهی است و وعده الهی خدشه ناپذیر است.

احمدی نژاد همچنین با ابراز خرسندی از خبر اسماعیل هنیه مبنی بر اینکه در 2 ماه گذشته 3500 نفر از جوانان ساکن غزه، حافظ کل قرآن شده اند، تصریح کرد: این خبر بسیار خوشحال کننده و رویش بزرگی است که آینده فلسطین را به نفع ملت این سرزمین و مسلمانان رقم خواهد زد.

اسماعیل هنیه نیز در این مکالمه تلفنی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال فلسطین ،پاک ،اصیل و ماندگار دانست و گفت: ملت فلسطین همچنان خود را متعهد به ادامه مقاومت می داندو در این مسیر همه توطئه ها به صخره استوار مقاومت ملت ها برخورد خواهد کرد.

نخست وزیر دولت مردمی فلسطین با اشاره به فشارها علیه ملت فلسطین بخصوص محاصره غزه، تصریح کرد: این محاصره ،توطئه ها و تجاوزها برای این است که بتوانند امتیازی از ملت فلسطین بگیرند و اسرائیل را به رسمیت بشناسیم و پرچم مقاومت را به زمین بگذاریم ولی ملت فلسطین هیچ وقت این رژیم را به رسمیت نشناخته است و پرچم مقاومت را به زمین نخواهد گذاشت.

وی در ادامه تاکید کرد : گر چه با مشکلات و شرایط سختی مواجه هستیم اما اطمینان می دهیم که هیچ گونه کمبودی در کرامت، شرافت و عزتمان وجود ندارد و همچنان در راه مقاومت ایستاده ایم.

نخست وزیر دولت مردمی فلسطین با تاکید بر اینکه پیروزی در راه است، خاطر نشان کرد: یکی از نشانه های پیروزی این است که در غزه در 2 ماه گذشته 3500 نفر از دختران و پسران موفق به حفظ قرآن کریم شده اند

کد خبر 63117

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز