گروه صنعتی ایران‌خودرو امروز (چهارشنبه ۱۴ مهر ماه) پیش‌فروش پنج محصول خود را آغاز خواهد کرد.

ایران خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در این طرح محصولات پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه خواهند شد. موعد تحویل تمامی خودروها براساس نتایج قرعه کشی، از شهریور تا مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

در این طرح پیش فروش، مبلغ پیش پرداخت برخلاف دوره های گذشته کمتر از ۵۰ درصد تعیین شده است.

مراسم قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی نیز دوشنبه ۱۹ مهرماه در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.

مراسم قرعه کشی از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

بخشنامه این طرح از چهارشنبه ۱۴ مهرماه در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir فعال خواهد شد.

کد خبر 630616

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    8 0
    ترفند قرعه کشی فقط برای فریب مردم هست که بگن: آره فرغون های ما با این قیمت های کذایی و نجومی اینقدر مشتاق داره که مجبوریم قرعه کشی کنیم. خخخ البته یکسری نادان باید باشه که این ها جولان بدن. برید بخرید که از ماست بر ماست!
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    7 0
    خجالت ام خوب چیزیه. قیمت سهام خودرویی ها تو بورس برگشته به چند سال قبل. اونوقت قیمت فروش ماشین ها رو کم نکردند که هیچ! چند برابر هم شده! لعنت خدا به اون مسئولی که وظیفه نظارت داره ولی به وظیفه اش درست عمل نمیکنه؟
  • h DE ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    2 0
    نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید
  • علی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    3 0
    واقعا تاسف داره خودرو رو بدون قیمت نهایی و با این قیمت و ... که همش به نفع خودرو ساز هست اونم با قرعه کشی می ندازن به مردم، وارداتم آزاد نمی کنند مردم بین لگن ایرانی و ماشین های خارجی انتخاب کنند، البته به وارداتی که 100 درصد گمرگ می گیرند و چند درصد مالیات و ... هم خودرو ساز بی لیاقت و بی کفایت راضی به واردات نیست چون قدرت رقابت نداره چند ساله خورده و خوابیده و ضرر و زیانش رو مردم بدبخت می کشنن نه اونا با این حقوقشون ... خجالتم خوب چیزیه