سخنگوی گمرک گفت: حریق یک تانکر سوخت منجر به آتش سوزی در گمرک دوغارون شد و آتش نشان‌ها در تلاش برای خاموش کردن این حریق هستند.

آتش سوزی در گمرک دوغارون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روح اله لطیفی افزود: آتش سوزی در مرز دوغارون و پایانه گمرک همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به وقوع آتش سوزی در محوطه گمرک ایران بیان کرد: یک تانکر سوخت در محوطه پارکینگ خروج گمرک دوغارون دچار حریق می‌شود. با وقوع این حادثه بالافاصله گمرک کامیون‌ها را از محوطه ‌تخلیه می‌کند تا آتش به سایر کامیون‌ها سرایت نکند.

لطیفی گفت: در حین فرآیند جابجایی یک کامیون ترانزیتی و دو کامیون خالی افغانستانی هم دچار حریق شدند؛  هم اکنون تیم آتش‌ نشانان در حال اطفاء حریق هستند و آتش هنوز خاموش نشده اما با توجه به این که ایمن سازی اتفاق افتاده احتمال سرایت و گسترش آتش وجود ندارد و به همین ۴ کامیون محدود شده است.

او تصریح کرد: این سرعت عمل ایمن سازی که انجام شد اتفاق مثبتی بود. به طور معمول ۵۰۰ تا ۶۰۰ کامیون تبادل از مرز دوغارون انجام می‌شود. حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ کامیون نیز ورودی از افغانستان و ۲۰۰ تا ۳۰۰ کامیون خارجی داریم. در این محوطه ۲۰۰ تا ۲۵۰ کامیون  مستقر است.

کد خبر 630563

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha