سرمربی کروات سابق مهدی طارمی به درخشش اخیر ستاره ایرانی پورتو واکنش نشان داد.

برانکو ایوانکوویچ

به گزارش همشهری‌آنلاین، مربی سابق ستاره ایرانی پورتو که در ۲ سال اخیر در لیگ پرتغال و بویژه لیگ قهرمانان اروپا درخشش قابل توجهی داشته است، از زمان حضور این بازیکن در پرسپولیس و اعتقادش به مهدی طارمی صحبت کرد.   

برانکو ایوانکوویچ درخصوص عملکرد درخشان طارمی در اروپا به خبر ورزشی گفت: من همان زمان هم می‌دانستم که مهدی طارمی بهترین استعداد یک دهه اخیر فوتبال ایران است. الان هم می‌گویم او بهترین بازیکن یک دهه گذشته کشور ایران است که توانسته گوشه‌ای از توانایی‌هایش را در پورتو به نمایش بگذارد. برای مهدی خوشحالم که به این نقطه رسیده و امیدوارم باز هم در پورتو بدرخشد و حتی بتواند به تیم‌های بزرگ‌تر و لیگ‌های مهم‌تر اروپایی برود. او این پتانسیل را دارد.

سرمربی کروات سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه بهترین استعداد فوتبالی که تاکنون در ایران دیده است، افزود: من سال‌ها در ایران زندگی کرده و نه تنها خودم با خیلی از بازیکنان کار کردم، با افراد مختلفی هم درباره گذشته فوتبال ایران حرف زدم و ... اما چیزی که می‌خواهم بگویم این است که علی کریمی بهترین استعداد تاریخ فوتبال ایران است. بازیکنی که شاید در ۵۰ سال آینده هم نظیرش در فوتبال ایران متولد نخواهد شد. من با بازیکنان با استعداد زیادی در ایران کار کردم که همه آنها را دوست دارم ولی با احترام به همه این بزرگان، علی کریمی چیز دیگری بود.

برانکو درخصوص مقایسه چند سال پیش خود بین علی کریمی و لیونل مسی بیان کرد: هنوز هم روی آن حرف خودم هستم. علی کریمی به نظرم شروع خوبی در بایرن مونیخ داشت و با شماره ۸ این تیم خیلی خوب کار کرده بود اما یک مصدومیت شدید کارش را خراب کرد. آن آسیب دیدگی به تیم ملی ایران هم در جام جهانی ۲۰۰۶ لطمه زد و اگر ما علی کریمی سرحال و آماده را داشتیم می‌توانستیم با نتایج بهتری جام جهانی را ترک کنیم.

کد خبر 630505

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha