علی کریمی، پیشکسوت فوتبال ایران عکس جدیدی از خود منتشر کرد که بسیار خبرساز شد.

علی کریمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، هفته گذشته انتشار تصویری از علی کریمی در صفحه اینستاگرام قاسم تقی‌زاده خامسی معاون سابق وزیر نیرو و شهردار اسبق مشهد توجه کاربران را به خود جلب کرد. کریمی در این تصویر با حالت چهار زانو در یک دشت فراخ نشسته و به دوربین خیره شده است. حالتی که انگار قصد تمرکز روی چیزی را دارد. با این حال با توضیحی که تقی زاده خامسی منتشر کرده، متوجه شدیم که علی کریمی احتمالا قصد داشته چیز دیگری را به مخاطبان خود نشان دهد.

مکانی که علی کریمی روی آن نشسته و عکس انداخته، بخش‌های خشک شده از بستر دریاچه سد لتیان است که یکی از مهمترین و کلیدی‌ترین سدها برای آبرسانی به پایتخت کشور به شمار می‌آید و افقی که از پشت سر او پیداست، نشان دهنده عمق بی آبی در سراسر ایران. موضوع نگرانی کننده‌ای که چالش اصلی دولتمردان است و خواهد بود.

تقی زاده، معاون سابق وزیر نیرو و شهردار اسبق مشهد در توضیحی پای این عکس اینطور نوشته که اگرچه علی کریمی کار خود را برای تلنگر زدن انجام داده اما کسی منظور او را نگرفته است.

ده هزار کامنت‌گذار او بحث‌های دیگری به جز این موضوع حیاتی را در نظر گرفته‌اند. در بخش دیگری از پست تقی زاده آمده است: حتی این عکس را برای دوست فرهیخته‌ای ارسال کردم او در پاسخ گفت قرمزته!

خامسی از کاربران صفحه خود خواسته برای مطلع کردن دیگران و تشویق هنرمندان به چنین ابتکاراتی، این عکس را به هرکسی که می‌توانند ارسال کنند. عکسی که واقعیتی هولناک در پس آن نهفته است؛ واقعیتی به تلخی نبود مایه حیات که زندگی همه ما به آن وابسته است.

 واقعیت هولناکی که جادوگر فوتبال ایران به تصویر کشید

کد خبر 634604

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha