یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ترمز مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا پس از مدت‌ها در مازندران کشیده شد و یک ۲۴ ساعت را بدون فوتی گذراندیم.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۸ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: ظرف همین مدت تعداد ۳۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون استان در وضع خیلی خوبی قرار دارد، گفت: بعد از مدت ها، ۲۴ ساعت گذشته مرگ مثبت کرونایی در استان به صفر رسیده است، گفت: هم اکنون ۳۰۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری شدند که از این تعداد ۷۶ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

از سوی دیگر، بنابر اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل،  در حال حاضر ۹۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار جدید بستری و ۵ بیمار هم ترخیص شدند. ۱۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 630238

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha