طرح «خانواده‌یار» با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و عوامل مؤثر در تزلزل نهاد خانواده به همت اداره امور بانوان مناطق ۱۰ و ۷ برگزار می‌شود.

روانشناسي

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۱۰ با بیان این مطلب افزود: «برای تحقق سیاست‌های کلی مربوط به تحکیم بنیان خانواده و با هدف ارائه راهکار برای حل بخشی از مسائل خانواده‌ها که از طریق برگزاری دوره‌ها و برنامه‌های مرتبط با این موضوع احصا شده است، طرح خانواده‌یار شکل گرفت.»

به گفته خانم الهیاری، در این طرح با ارائه خدمات مشاوره و روان‌شناسی (اتاق مشاوره)، گام‌های مؤثری برای تقویت بنیان خانواده، ایجاد جامعه‌ای خانواده‌محور و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین تسهیلگری در دسترسی به خدمات مشاوره قبل، حین و پس از تشکیل خانواده برداشته می‌شود.  همچنین مدیر اداره بانوان منطقه ۷ با اعلام راه‌اندازی اتاق خانواده‌یار در سرای محله نظام‌آباد افزود: «طرح خانواده‌یار برای تسهیل دسترسی خانواده‌های تهرانی به مشاوران و روان‌شناسان مجرب با هدف حل کردن و ارائه راهکار برای بخشی از مسائل شهروندان محله‌ها راه‌اندازی شده است. متقاضیان برای دریافت خدمات مشاوره رایگان در طرح خانواده‌یار می‌توانند با شماره تماس ۷۷۵۸۸۱۷۷ و ۷۷۵۸۸۱۸۹ برای رزرو وقت تماس بگیرند.»
 

کد خبر 629835

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha