طرح «خانواده‌یار» با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و عوامل مؤثر در تزلزل نهاد خانواده به همت اداره امور بانوان مناطق ۱۰ و ۷ برگزار می‌شود.

روانشناسي

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۱۰ با بیان این مطلب افزود: «برای تحقق سیاست‌های کلی مربوط به تحکیم بنیان خانواده و با هدف ارائه راهکار برای حل بخشی از مسائل خانواده‌ها که از طریق برگزاری دوره‌ها و برنامه‌های مرتبط با این موضوع احصا شده است، طرح خانواده‌یار شکل گرفت.»

به گفته خانم الهیاری، در این طرح با ارائه خدمات مشاوره و روان‌شناسی (اتاق مشاوره)، گام‌های مؤثری برای تقویت بنیان خانواده، ایجاد جامعه‌ای خانواده‌محور و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین تسهیلگری در دسترسی به خدمات مشاوره قبل، حین و پس از تشکیل خانواده برداشته می‌شود.  همچنین مدیر اداره بانوان منطقه ۷ با اعلام راه‌اندازی اتاق خانواده‌یار در سرای محله نظام‌آباد افزود: «طرح خانواده‌یار برای تسهیل دسترسی خانواده‌های تهرانی به مشاوران و روان‌شناسان مجرب با هدف حل کردن و ارائه راهکار برای بخشی از مسائل شهروندان محله‌ها راه‌اندازی شده است. متقاضیان برای دریافت خدمات مشاوره رایگان در طرح خانواده‌یار می‌توانند با شماره تماس ۷۷۵۸۸۱۷۷ و ۷۷۵۸۸۱۸۹ برای رزرو وقت تماس بگیرند.»
 

کد خبر 629835

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار زیر پوست شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha