دومین شکست سنگین بارسلونا در لیگ قهرمانان برابر بنفیکا رقم خورد.

بنفیکا

به گزارش همشهری آنلاین هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام ۶ دیدار به پایان رسید که با شکست بارسلونا و چلسی همراه بود.

شاگردان کومان در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم شکست سنگینی را متحمل شدند و با سه گل برابر بنفیکا نتیجه را واگذار کردند..بارسلونا که در دیدار قبلی خود برابر بایرن مونیخ با سه گل شکست خورده بود این بار هم با سه گل بازی را واگذار کرد تا یکی از بدترین نتایج تاریخ خود را در این رقابت ها به دست آورد. در دیگر بازی این گروه بایرن آماده با ۵ گل دیناموکیف را در هم کوبید. ستاره این بازی لواندوفسکی بود که دبل کرد. چوبو موتینک،گنابری و سانه دیگر گل های بایرن را به ثمر رساندند.

چلسی مدافع عنوان قهرمانی هم با یک گل برابر یووه بازی را واگذار کرد.تک گل یوونتوس را در این بازی کیزا در دقیقه ۴۶ به ثمر رساند.

یوونتوس با ۶ امتیاز از دو بازی در صدر جدول رده بندی این گروه قرار گرفت.

در گروه  G هم دو بازی برگزار شد. سالزبورگ در خانه با نتیجه دو بر یک لیل را شکست داد و جدال سویا و ولفسبورگ هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

و اما در بازی حساس گروه F منچستر یونایتد در خانه از ویارئال پذیرایی کرد. این دیدار که با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد کریستیانو رونالدو توانست در دقیقه‌ی ۹۵ گل سه امتیازی و ارزشمندی را به ثمر برساند تا شیاطین سرخ با نتیجه دو بر یک پیروز این دیدار شوند.

نتایج کامل  دیدار های لیگ قهرمانان به این شرح است:

لیگ قهرمانان | شب تلخ بارسلونا در پرتغال | رونالدو فرشته نجات شیاطین سرخ شد

کد خبر 629615

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha