وزیر بهداشت گفت: تاکنون ۵۳ میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است و امیدواریم تا یک هفته آینده به ۶۰ میلیون دوز برسیم. 

بهرام عین‌اللهی ـ وزیر بهداشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در بازدید از بیمارستان افضلی‌پور کرمان با اشاره اینکه واکسیناسیون کرونا در کشور به ۵۳ میلیون دوز رسیده است، اظهار کرد: امیدواریم تا یک هفته آینده به ۶۰ میلیون دوز برسیم. 

وی با اشاره اینکه مردم علاوه بر انجام واکسیناسیون باید از ماسک استفاده و پروتکل های بهداشتی را همچنان رعایت کنند و فکر نکنند واکسینه شدن این ویروس را کامل از بین می برد، افزود: کشورهایی هم که به طور کامل واکسینه شده اند باز درگیر ویروس کرونا هستند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه با قرنطینه هوشمند بسیاری از محدودیت ها برداشته می شود، گفت: در مکان هایی از قبیل هواپیما، اتوبوس، قطار و هتل ها که مردم به ناچار تجمع دارند، با واکسینه شدن افراد، محدودیت ها برداشته می شود.

وی با بیان اینکه هیچ واکسن فایزری به ایران وارد نشده است، ادامه داد: با توجه به بررسی های اخیر کمیته علمی، بانوان باردار می‌تواند از واکسن سینوفارم استفاده کنند و هیچ واکسن فایزری وارد نشده و نخواهد شد. 

کد خبر 629583

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha