رئیس پلیس راه تهران بزرگ از بازداشت یک سارق مسافرنما در گشت‌زنی‌های انتظامی این پلیس خبر داد.

دستگیری سارق مسافرنما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ نورالله خادم رئیس پلیس راه تهران بزرگ اظهار کرد: ساعت ۹:۳۵ شب گذشته مأموران پلیس راه پاسگاه  پاکدشت حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود با رانندگی مخاطره‌آمیز و غیرمتعارف یک دستگاه خودروی سواری پراید سفیدرنگ مواجه شدند و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ با بیان اینکه در این عملیات پلیسی مأموران این پلیس با مدیریت کامل موفق به توقف خودرو شدند، ادامه داد: راننده خودرو در بررسی‌های اولیه عنوان کرد که سرنشین خودرو را به‌ عنوان مسافر بر خودرویش سوار کرده است اما این مسافر پس از طی مسافتی و ورود به جاده، با تهدید سلاح سرد قصد سرقت خودرویش را داشته که خوشبختانه با حضور پلیس در محل ناکام مانده است.

وی بیان کرد: با کشف سلاح سرد از متهم، وی چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به قصد خود و تهدید راننده خودرو با سلاح سرد معترف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی در اختیار مأموران کلانتری ۲۱۱ قلعه‌نو قرار گرفت.

خادم از رانندگان خواست حین سوار کردن مسافران توجه بیشتری داشته باشند و از انتقال مسافران گذری و متفرقه به محل‌های خلوت و جاده‌ای دوری کنند.

کد خبر 629571

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha