مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: اختلاف بر سر ارثیه به قتل ۳ عضو یک خانواده در این شهرستان منجر شد.

قتل - خون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدباقر سلگی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به وقوع چند قتل در یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهدا برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۳۴ ساله با استفاده از سلاح گرم، دو برادر ۴۹ و ۵۱ ساله را به همراه مادر ۷۲ ساله اش به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

سرهنگ سلگی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهدا قرار گرفت و با اقدام به موقع و هوشمندانه، اعزام گشت‌های محسوس و نامحسوس، به‌کارگیری شگردهای پلیسی و هدایت میدانی فرماندهی انتظامی شهرستان، مخفیگاه قاتل متواری شناسایی و در یک عملیات ضربتی و کمتر از یک ساعت توسط ماموران دستگیر شد.

وی افزود: در بازجویی تخصصی از فرد قاتل، وی به ۳ فقره قتل خانوادگی اعتراف کرد و علت تامه این جنایت را وجود اختلافات چندین ساله بر سر ارث و میراث بیان داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه تصریح کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتطامی با افرادی که به صورت فردی و یا جمعی اقدام به شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه کنند، با قاطعیت برخورد می‌کنند.

کد خبر 629581

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 0
    پس،باقی وراث الان به فکر تقسیم هستن، نه خود خورد نه کس دهد.....