منچستر در دیدار تکراری فینال لیگ اروپا باید با ویارئال روبه‌رو شود.

رونالدو

به گزارش همشهری‌آنلاین، گروه منچستریونایتد هم گروه آسانی نیست. امشب تقابل منچستریونایتد و ویارئال تکرار فینال لیگ اروپای فصل قبل است که در ضربات پنالتی به سود تیم اسپانیایی به پایان رسید. حالا یونایتدی‌ها با کریستیانو رونالدو چشم به انتقام دارند.

۲ تیم تاکنون ۵ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۴ تای آن مساوی تمام‌شده و آخری هم مساوی بود که ویارئال در ضربات پنالتی آن را برد. اوله‌گونار سولسشائر از ۴ مسابقه آخر خود در همه رقابت‌ها ۳‌بازی را در جام اتحادیه (وستهم)، لیگ قهرمانان (یانگ‌بویز) و لیگ برتر (استون‌ویلا) باخته است. سرمربی نروژی شانس بیاورد که پوچتینو زودتر از او اخراج شود تا سایه زیدان از سرش کم شود. نتیجه نگرفتن در بازی انتقامی امشب می‌تواند روند برکناری‌اش را تسریع کند. با خریدهای گرانقیمتی که در این فصل انجام شد و آمدن رونالدو، سانچو و واران، هیچ بهانه‌ای برای متوسط بودن قابل‌قبول نیست.

منچستر می‌توانست در بازی آخرش در لیگ بازنده نباشد اما برونو فرناندز با پنالتی‌ای که هدر داد همه‌چیز را خراب کرد. او می‌توانست ضربه پنالتی را به کریستیانو رونالدو بسپارد که معمولا در این‌جور موارد گلزن‌تر است. بازی با استون‌ویلا تنها مسابقه‌ای بود که رونالدو در بازگشت به من‌یونایتد در آن موفق به گلزنی نشد. منچستر خوب موقعیت درست می‌کند و خوب هم هدر می‌دهد. پل پوگبا و میسون گرینوود در این فصل با مجموع ۱۱ خلق موقعیت گل، عملکرد بهتری از تیم‌های آرسنال (۹)، تاتنهام (۸) و ۵ تیم لیگ برتری دیگر داشته‌اند.

کریستیانو رونالدو در ۱۹ بازی مقابل ویارئال ۸ برد، ۹ تساوی و ۲ باخت داشته و در این بازی‌ها ۱۳ بار به این تیم گل زده و ۳ پاس‌گل داده. ویارئال در بازی با رئال مادرید که به تساوی بدون گل انجامید، نشان داد که حریف سختی است. جالب اینکه در فینال سال قبل لیگ اروپا هم پیش از رویارویی با منچستریونایتد، ویارئال در لالیگا با رئال مادرید بازی داشت.

کد خبر 629415
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha