سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۳
۰ نفر

پس از درخشش کم‌نظیر «شوالیه تاریکی» به‌نظر می‌رسد که اکران تابستانی، روزهای آرام و کم‌نوسانی را پشت‌سر می‌گذارد تابستانی که آخرین روزهایش، با فیلم‌هایی متوسط و معمولی سپری خواهد شد.

«بانکوک خطرناک» که بازسازی فیلمی تایلندی به همین نام است در روزهای اول اکرانش کارکردی متوسط داشته است؛ فیلمی که درجه R گرفته و به صورت گسترده به نمایش عمومی درآمده است. نسخه تایلندی «بانکوک خطرناک» در سال 1999 به نمایش درآمد که برادران پنگ آن را کارگردانی کردند.

در نسخه‌ هالیوودی این فیلم نیکلاس کیج نقش یک آدمکش حرفه‌ای را بازی می‌کند که برای انجام چند ماموریت به بانکوک می‌رود و آنجا با زنی محلی و پسر او آشنا می‌شود. کیج قبلا تجربه‌اش را در فیلم‌های اکشن نشان داده و معمولا اکشن‌های این بازیگر، از گیشه مطمئنی برخوردارند. کمدی «تندر استوایی» نیز با بازی بن‌استیلر، جک‌بلک و رابرت داونی جونیور همچنان به فروش متوسطش ادامه می‌دهد. کمدی «تندر استوایی» از آن فیلم‌هایی است که احتمالا در اکران خارج از آمریکا، کارکرد گیشه‌ای موفق‌تری خواهد داشت.

دیگر کمدی روی پرده «خرگوش خانگی» که توسط فردوولف ساخته شده در سومین هفته اکرانش فروش چندان بالایی ندارد.تریلر سیاسی «خائن» ساخته جفری‌ناچمانف که گار پیرس و دان چیدی در آن نقش‌های اصلی را بازی کرده‌اند، فروش چندان قابل توجهی نداشت. «شوالیه تاریکی» هم که پروفروش‌ترین فیلم تابستان بوده، در حالی همچنان به اکرانش ادامه می‌دهد که فروش آن از نیم میلیارد دلار عبور کرده است.

کد خبر 62888

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز