مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
۰ نفر

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مدارس با کمتر از ۳۰۰دانش‌آموز در این استان از اول آبان و مدارس با بیش از ۳۰۰دانش‌آموز از نیمه آبان به صورت گروه‌بندی حضوری می‌شوند.

کلاس اولی - مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین، حسن مظفری افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها این مدارس در صورتی که چک‌لیست توسط مدیران به طور کامل رعایت شده باشد با گروه‌بندی دانش‌آموزان برای حضور در کلاس درس فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان تعداد مدارس روستایی زیاد، ولی تعداد دانش‌آموزان این مدارس کم‌تر است، ادامه داد: طبق دستورالعمل‌ها کلاس‌های درس روستایی زیر ۱۵نفر از اول مهر با گروه‌بندی برگزار خواهد شد، اما صرف‌نظر از حضوری یا غیرحضوری بودن فعالیت مدارس، شبکه شاد از روز نخست مهر فعالیت خواهد داشت.

مظفری با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۰۰هزار دانش آموز در استان زنجان مشغول تحصیل می شوند، گفت: از این تعداد ۱۱۱هزار نفر دانش‌آموز مقطع ابتدایی هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام ثبت ‌احوال استان، امسال ۲۰هزار و ۵۵۲نفر به سن ۷ سال رسیده اند و می‌توانند برای پایه کلاس اول ابتدایی ثبت‌نام کنند، گفت: ۲۱ هزار و ۳۲۸دانش‌آموز در استان برای پایه اول در مقطع ابتدایی و ورود به مدرسه ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان زنجان عنوان کرد: مهاجرت به استان یکی از دلایل افزایش تعداد کلاس اولی‌هاست.

کد خبر 628480

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha