رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور از استقرار گروه تفحص در این سازمان خبر داد و گفت این گروه آماده دریافت گزارش‌های مردمی و دستگاهی است.

سازمان سنجش آموزش کشور

  به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، احمد نادری نماینده تهران و نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور اطلاعیه شماره یک هیئت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور گفت که این اطلاعیه مربوط به استقرار گروه تفحص در سازمان سنجش و آمادگی دریافت گزارشات مردمی و دستگاهی است.

وی توضیح داد: اعضای این هیئت در راستای احقاق حقوق ملت شریف و داوطلبین و مخاطبین عزیز این سازمان، نهایت تلاش و اهتمام خود را خواهند داشت. در حال حاضر محورهای متعددی در خصوص این سازمان و عملکرد رئیس آن در دستور کار رسیدگی این هیئت و گروه بررسی مستقر در این سازمان، قرار دارد.

به گفته نادری، راه های ارتباطی برای دریافت نقطه نظرات، گزارشات و مستندات مردمی و نهادی در ارتباط با این سازمان در نظر گرفته شده که مخاطبین و ذینفعان می توانند از طریق این مبادی مستندات خود را به هیئت تفحص منعکس کنند.

وی افزود: خط ارتباطی ۰۹۱۰۰۲۰۹۲۰، رایانامه reportsanjesh@gmail.com یا ارسال پستی به دفتر رئیس هیئت تفحص از سازمان سنجش در مجلس شورای اسلامی ، راه های ارتباطی برای دریافت نقطه نظرات، گزارشات و مستندات مردمی و نهادی درباره سازمان سنجش است.

کد خبر 627879

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha