رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور از استقرار گروه تفحص در این سازمان خبر داد و گفت این گروه آماده دریافت گزارش‌های مردمی و دستگاهی است.

سازمان سنجش آموزش کشور

  به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، احمد نادری نماینده تهران و نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور اطلاعیه شماره یک هیئت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور گفت که این اطلاعیه مربوط به استقرار گروه تفحص در سازمان سنجش و آمادگی دریافت گزارشات مردمی و دستگاهی است.

وی توضیح داد: اعضای این هیئت در راستای احقاق حقوق ملت شریف و داوطلبین و مخاطبین عزیز این سازمان، نهایت تلاش و اهتمام خود را خواهند داشت. در حال حاضر محورهای متعددی در خصوص این سازمان و عملکرد رئیس آن در دستور کار رسیدگی این هیئت و گروه بررسی مستقر در این سازمان، قرار دارد.

به گفته نادری، راه های ارتباطی برای دریافت نقطه نظرات، گزارشات و مستندات مردمی و نهادی در ارتباط با این سازمان در نظر گرفته شده که مخاطبین و ذینفعان می توانند از طریق این مبادی مستندات خود را به هیئت تفحص منعکس کنند.

وی افزود: خط ارتباطی ۰۹۱۰۰۲۰۹۲۰، رایانامه reportsanjesh@gmail.com یا ارسال پستی به دفتر رئیس هیئت تفحص از سازمان سنجش در مجلس شورای اسلامی ، راه های ارتباطی برای دریافت نقطه نظرات، گزارشات و مستندات مردمی و نهادی درباره سازمان سنجش است.

کد خبر 627879

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha