مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران در برخی استان‌های واقع در نوار شمالی و برخی نقاط جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: آسمان بیشتر مناطق کشور طی ۵ روز آینده آفتابی است. 

بارندگی در قزوین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه آسمان کشور طی ‌پنج روز آینده به جز در سواحل شمال و برخی نقاط جنوب شرق، آفتابی خواهد بود، اظهار کرد: امروز (۲۹ شهریور) در برخی نقاط استان‌های مازندران و گلستان بارش ‌پراکنده ‌پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۳۰ شهریور) در استان‌های مازندران، گلستان و برخی نقاط خراسان شمالی رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد و چهارشنبه (۳۱ شهریور) نیز بارش ‌پراکنده در مازندران و گلستان رخ خواهد داد همچنین رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق در استان‌های گیلان و مازندران طی ‌پنج‌شنبه و جمعه (۱ و ۲ مهر) مورد انتظار است.

به گفته ضیاییان، طی ‌پنج روز آینده رشد ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی نقاط هرمزگان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر ‌پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: تا چهارشنبه (۳۱ شهریور) در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود همچنین از امروز تا چهارشنبه (۲۹ تا ۳۱ شهریور) خلیج فارس و فردا (۳۰ شهریور) سواحل شرقی دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۳۰ شهریور) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۳۱ شهریور) نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ شهریور) اهواز با بالاترین دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

کد خبر 627816

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha