کیهان نوشت:در طول سه تا چهار هفته از آغاز به کار دولت سیزدهم یکی از پرونده‌های مهم وزارت امور خارجه که همان نهایی شدن عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای بود به سرانجام رسید. مسئله‌ای که چندین‌بار با عدم موفقیت دیپلماسی دولت‌های مختلف مواجه بود اما با اقدامی شایسته در دولت سیزدهم به نتیجه رسید.

روزنامه کیهان

 به گزارش همشهری‌آنلاین، این روزنامه افزود: در ماجرای واردات واکسن نیز جریان رسانه‌ای نزدیک به دولت قبل و اصلاح‌طلبان در اقدامی مشابه زمزمه‌هایی را در فضای مجازی به راه انداختند که تسریع واردات واکسن و واکسیناسیون عمومی نتیجه عملکرد دولت قبل است و امروز دولت سیزدهم کاشته‌های دولت قبل را برداشت می‌کند!

به هر ‌ترتیب پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم برخی تحولات در بخش‌های مختلف کشور از جمله واردات گسترده واکسن، بازدیدهای میدانی رئیس‌جمهور، سفرهای استانی و از همه مهم‌تر عضویت ایران در سازمان امنیتی اقتصادی شانگهای آن هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن از زمان تشکیل دولت، روزنه‌هایی از اعتماد از دست رفته مردم به دولت گشوده شود.

بسیاری از اقدامات اساسی که تا قبل از آغاز به کار دولت جدید ناهموار بود به‌طور ناگهانی هموار شد و اجرای آنها یکی پس از دیگری سرعت گرفت.

کد خبر 627810

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha