فرمانده کل سپاه ‌شکست هیمنه آمریکا در منطقه و جهان را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز ما دیگر آمریکای خطرناک نمی‌بینیم بلکه یک آمریکای شکست خورده و فراری و افسرده را شاهد هستیم.

سلامی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در همایش اقتدار عاشورایی سپاه ناحیه تبریز، جاودانگی اسلام را به برکت حضور زنان و مردانی دانست که در موقعیت‌های سخت و خطیر برای دفاع از حریم اسلام در صحنه حضور پیدا می‌کنند و اظهار داشت: به مدد الهی و حضور مردم در صحنه‌ها در میدان‌های رویارویی اسلام و کفر، نصرت و پیروزی اسلام را شاهد هستیم.

وی شکست هیمنه آمریکا در منطقه و جهان را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز ما دیگر آمریکای خطرناک نمی‌بینیم بلکه یک آمریکای شکست خورده و فراری و افسرده را شاهد هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رژیم‌های تابع آمریکا را هم‌شکست خورده دانست و افزود: ما امروز رژیم سعودی را که بتواند به هر شکل ممکن به یک ملت بی دفاع مثل یمن حمله کند را نمی‌بینیم و این قدرت‌ها در حال احتضار است.

سردار حسین سلامی، با بیان اینکه اسلام، موانع بزرگی را پشت سر گذاشته است، خاطر نشان کرد: امروز جوانه‌های امید در قلب جوانان امیدوار جهان در حال رویش است.

وی در کشورمان با وجود همه فشارها، ملت ایران در حال مقاومت بوده و اکنون این موانع درحال برداشته شدن است، ابراز داشت: سختی‌ها درحال آسان شدن است و جاده‌ها در حال هموار شدن است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه اسلام و مسلمانان در حال قد کشیدن هستند و حیات در جامعه جاری شده است، تصریح کرد: دلیل این پیروزی‌ها، مقاومت مردم بزرگ ایران است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی سیل، زلزله یا کرونا به وجود می‌آید، این مردم بزرگ ایران و بسیجیان هستند که به کمک یکدیگر می‌شتابند و در همه جا سپر بلای مردم می‌شوند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز همه دنیا به وجود یک ملت که بیش از 4 دهه در برابر قدرت‌های بزرگ ایستاده غبطه می‌خورد، گفت: نام ایران با عظمت، مهربانی، پیشرفت و انسجام و اتحاد تعریف می‌شود و این امت امروزی همواره امام و رهبر خود را عاشقانه دوست می‌دارند.

کد خبر 627766

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha