بانوان هندبال ایران در صورت کسب پیروزی برابر سوریه راهی مسابقات جهانی خواهند شد.

هندبال

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی هندبال زنان ایران با کسب سومین برد خود در رقابت های قهرمانی آسیا برابر اردن در آستانه کسب مجوز حضور در مسابقات جهانی قرار گرفت.

ملی پوشان هندبال ایران امروز در چهارمین دیدار از رقابت‌های آسیا به مصاف میزبان مسابقات اردن رفتند و موفق شدند با حساب ۲۸ بر ۲۲ این تیم را از پیش رو بردارد.

تیم ملی ایران اکنون با سه پیروزی مقابل اردن، فلسطین و کویت و یک شکست برابر ژاپن در رده دوم گروه خود قرار دارد و به جمع چهار تیم برتر رسیده است. البته هنوز یک از دیدارهای مرحله گروهی باقی مانده که تیم ملی باید در روز سه شنبه به مصاف تیم سوریه برود.

در این مسابقات قرار است ۵ سهمیه جهانی توزیع شود که تیم ملی هندبال زنان ایران در صورت پیروزی بر سوریه و قرار گرفتن بین چهار تیم اول گروه، سهمیه جهانی را قطعی خواهد کرد و تاریخ ساز می‌شود.

مینا وطن پرست، شقایق باپیری، عطیه شهسواری، شیما زارع، فاطمه خلیلی، نوریه عباسی، هدیه ویسی، آرزو کیانی آرا، حدیث نوروزی، مریم یوسفی، ساناز رجبی، مژگان قهرمانی، الناز قاسمی، هانیه لک، رویا نوروزی، بهاره ایزدگشب، صونا بیداد و زینب بذرافکن اسامی بازیکنان حاضر

کد خبر 627752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha