یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
۰ نفر

مشاور سابق وزیر بهداشت در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت برخی افراد که مخالف واکسن کرونا هستند برای اینکه از خدمات اجتماعی محروم نمانند با تخلف نامشان را در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌کنند و کارت واکسن دریافت می‌کنند. 

کارت واکسن

به گزارش همشهری‌آنلاین، علیرضا وهاب‌زاده مشاور سابق وزیر بهداشتدر صفحه شخصی خود در توییتر نوشته است: «‏مسئولین مراکز واکسیناسیون دقت کنند. عده‌ای از افراد ضدواکسن برای اینکه از خدمات اجتماعی یا دریافت ویزا محروم نشوند، نامشان با تخلف و بدون اینکه واکسن تزریق کنند در سامانه ثبت می‌شود. قطعا این افراد باعث جهش مجدد کرونا در کشور و کم‌اثرشدن واکسیناسیون عمومی خواهند شد.»

دریافت کارت واکسن بدون واکسیناسیون!

این در حالی است که دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت چندی پیش اعلام کرده بود: «در آینده ملاک برای ارائه خدمات در هتل‌ها و بانک‌ها و دریافت بلیت هواپیما و اتوبوس، ارائه کارت واکسن لازم خواهد بود. بنابراین اگر کسی واکسن تزریق نکند ممکن است بسیاری از این خدمات را دریافت نکند.» از این رو به گفته وهاب‌زاده، برخی فقط نامشان را در سیستم ثبت می‌کنند تا از خدمات اجتماعی محروم نشوند و این اتفاقی خطرناک است؛ چراکه باعث جهش مجدد کرونا در کشور و کم‌اثر شدن واکسیناسیون عمومی خواهند شد.

کد خبر 627727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha