وزیر کشور در تماس با استانداران اصفهان و خوزستان، خواستار پیگیری عاجل درمان «علی لندی» نوجوان فداکار ایذه‌ای و رسیدگی به خانواده او برای تامین هزینه‌های درمان این نوجوان ایثارگر شد.

نوجوان ایذه ای

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در تماس با عباس رضایی استاندار اصفهان به وی ماموریت داد تا با حضور مستقیم در بیمارستان، وضعیت درمانی نوجوان فداکار ایذه ای را پیگیری و نتیجه را به وزیر کشور گزارش کند.

وزیر کشور همچنین در تماس، با صادق خلیلیان استاندار خوزستان به وی ماموریت داد تا ضمن رسیدگی به وضعیت خانواده علی لندی تا حد امکان هزینه‌های درمان وی از طرف استانداری تامین گردد.

در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه که منجر به گرفتاری دو زن میان‌سال و مسن در آن خانه شد، علی لندی نوجوان ۱۵ ساله، پیش از رسیدن نیروهای امداد رسان و آتش‌نشانی به محل، با فداکاری به دل آتش زد تا دو نفر نیازمند را نجات دهد. میزان سوختگی این نوجوان فداکار،  وی را راهی بیمارستان کرد.

علی لندی با بیش از ۹۰ درصد سوختگی در وضعیت نامساعدی قرار دارد و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز برای سیر مراحل درمان به بیمارستانی در اصفهان اعزام شد.

کد خبر 627703

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha