وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت شهادت‌گونه نوجوان فداکار علی لندی را تسلیت گفت و اعلام کرد تمام هزینه این نوجوان فداکار تقبل می‌شود.

نوجوان ایذه ای

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از از وبدا، در پیام بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت آمده است: ضایعه ناگوار درگذشت شهادت گونه نوجوان فداکار «علی لندی» که با ایثار جان خویش، دو بانوی گرفتار در آتش سوزی را نجات داد، موجب تاسف و تالم خاطر اینجانب شد.

وی افزود: این جانفشانی نشان داد که هنوز نوجوانان این مرز و بوم با تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس جان خویش را در طبق اخلاص قرار داده و روحیه ایثارگری در کشور ما همیشه زنده است. درگذشت این نوجوان فداکار را به مردم همیشه سرافراز خوزستان و شهرستان ایذه به ویژه خانواده محترم این عزیز ایثارگر، صمیمانه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای این مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

وزیر بهداشت همچنین دستور داد طی تماس با رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، موضوع را بررسی و تمامی هزینه این نوجوان فداکار تقبل و رییس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان نیز مراتب تسلیت وی (وزیر بهداشت) را به خانواده این نوجوان فداکار ابلاغ کند.

کد خبر 628641

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha