وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت شهادت‌گونه نوجوان فداکار علی لندی را تسلیت گفت و اعلام کرد تمام هزینه این نوجوان فداکار تقبل می‌شود.

نوجوان ایذه ای

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از از وبدا، در پیام بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت آمده است: ضایعه ناگوار درگذشت شهادت گونه نوجوان فداکار «علی لندی» که با ایثار جان خویش، دو بانوی گرفتار در آتش سوزی را نجات داد، موجب تاسف و تالم خاطر اینجانب شد.

وی افزود: این جانفشانی نشان داد که هنوز نوجوانان این مرز و بوم با تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس جان خویش را در طبق اخلاص قرار داده و روحیه ایثارگری در کشور ما همیشه زنده است. درگذشت این نوجوان فداکار را به مردم همیشه سرافراز خوزستان و شهرستان ایذه به ویژه خانواده محترم این عزیز ایثارگر، صمیمانه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای این مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

وزیر بهداشت همچنین دستور داد طی تماس با رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، موضوع را بررسی و تمامی هزینه این نوجوان فداکار تقبل و رییس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان نیز مراتب تسلیت وی (وزیر بهداشت) را به خانواده این نوجوان فداکار ابلاغ کند.

کد خبر 628641

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha