این روزها همه ما نسبت به قبل، اهمیت بیشتری به دکوراسیون داخلی منزل‌مان می‌دهیم. در این روزهای تاریک جهان، خانه‌های ما امن‌ترین جای این دنیا هستند. جهان بیمار شد و به ما گفتند در «خانه» بمانیم؛ و این در خانه ماندن‌های طولانی باعث شد دلمان خانه‌ای گرم‌تر، امن‌تر و آرام‌تر از گذشته را بخواهد. خانه‌ای که به اندازه‌ی رویاهایمان زیباست.

image-20210919150509-1.jpeg

روش‌های زیادی وجود دارند که بتوانید خانه خود را دلپذیر تر و رویایی‌تر کنید. در ادامه به شما می‌گوییم که:

· چطور همیشه ایده‌های دکوراسیونی‌ تازه داشته باشید؟

· و چه کار کنید که هیچ وقت از دکوراسیون داخلی منزل تان خسته نشوید!

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

آشپزخانه را قلب تپنده خانه می‌نامند. زندگی در آشپزخانه همواره جریان دارد. خوراکی‌ها و خوشمزه جات، که شاید با اختلاف بالا جذاب‌ترین تنوع روزهای کرونایی دنیا هستند، در آشپزخانه ساخته‌ می‌شوند.

عطر چای، بخار برنج‌ دم کشیده، قل‌قل خورشت روی گاز، صدای سرخ کردن سیب‌زمینی، چای و شیرینی... چرا از یخچال نگوییم که هر بار از سر بی‌حوصلگی‌هایمان هم که به سراغش برویم از ما پذیرایی می‌کند.

آشپزخانه را همه دوست دارند. هرچقدر دکوراسیون آشپزخانه جذاب‌تر باشد، زندگی جاری‌تر، خانه گرم‌تر و حال دل اعضای خانه خوب‌تر است.

ایده‌های زیادی برای دکوراسیون آشپزخانه وجود دارند. مثلا شاید برایتان جالب باشد بدانید که:

· چه ترفندهایی برای بزرگنمایی یک آشپزخانه کوچک وجود دارد؟

· برداشتن اپن آشپزخانه چه کمکی به دکوراسیون خانه می‌کند؟

· اپن آشپزخانه را چگونه می‌توانید تزیین کنید؟

· و چه ایده‌هایی برای دیوار جداکننده آشپزخانه و پذیرایی وجود دارد؟

اگر می‌خواهید با ترندهای روز دکوراسیون آشپزخانه همراه شوید و از ایده‌های دکوراسیونی جذاب باخبر باشید، به چیدانه سر بزنید و تازه‌های دکوراسیون آشپزخانه را آنجا بخوانید.

دکوراسیون داخلی؛ داستان کرونا و سلیقه دکوراسیونی‌ ما!

دکوراسیون هال و پذیرایی

نشیمن و پذیرایی خانه، محل قرار اعضای خانواده است. بله بله می‌دانیم که روزهای قبل از کرونا، «پذیرایی» محل قرار شما و مهمان‌هایتان نیز بود! حالا اما کمی شرایط فرق کرده.

در هر صورت چه بهتر که یک جای دنج با یک دکوراسیون عالی قرار بگذاریم نه؟

دکوراسیون هال و پذیرایی باید سرشار از حس خوب، تازگی، گرما، نشاط و آرامش باشد. باید با ذوق و شوق دور هم جمع شویم، بنشینیم، سرعت زندگی را کم کنیم و از بودنهایمان لذت ببریم.

ایده‌های دکوراسیونی زیادی وجود دارند که به شما کمک‌ می‌کنند خانه‌ای زیباتر و یک فضای خانوادگی دنج‌تر داشته باشید. شما چه ایده‌هایی برای چیدمان و دکوراسیون داخلی هال و پذیرایی منزل‌تان دارید؟

1. دو دست مبل را چگونه در پذیرایی چیدمان می‌کنید؟

2. مبل و میز ناهار خوری را چطور ست می‌کنید؟

3. مبل ال کنج را چگونه چیدمان می‌کنید؟

4. میز کنار سالنی را چگونه در دکوراسیون پذیرایی به کار می‌برید؟

5. به نظر شما بهترین روش برای چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل شکل چیست؟

می‌توانید جدیدترین ایده‌های دکوراسیون هال و پذیرایی را در چیدانه بخوانید. با مجله دکوراسیون داخلی چیدانه همراه شوید تا از ترندهای روز عقب نمانید.

دکوراسیون داخلی؛ داستان کرونا و سلیقه دکوراسیونی‌ ما!

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

پایان یک روز کاری، پایان یک روز خسته‌کننده، پایان یک روز پرنشاط... فرقی نمی‌کند. همیشه پایان روزهایمان با رفتن به اتاق خواب تمام می‌شود و اولین جایی که بعد از بیدار شدن، چشممان را در آنجا باز می‌کنیم اتاق خواب است. اگر سلامت و بهداشت خواب‌ برایمان مهم باشد، باید به دکوراسیون اتاق خواب‌مان نیز اهمیت بدهیم.

به خصوص در این روزگار پرتلاطم کرونایی که توجه به بهداشت خواب و داشتن آرامش، بیشتر از گذشته اهمیت دارد. یک خواب خوب به ما کمک می‌کند که استرس‌هایمان را کنترل کنیم و از نظر روحی قوی‌تر باشیم.

انتخاب رنگ‌های مناسب برای اتاق خواب و یک چیدمان اصولی برای این فضا می‌تواند دکوراسیونی آرام‌بخش برایمان به ارمغان آورد.

ترفندها و ایده‌های بسیار متنوعی هستند که به کمک آن‌ها می‌توانید اتاق خوابی با دکوراسیون بی‌نظیر داشته باشید. فکر می‌کنید:

1. چه ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت وجود دارد؟

2. چگونه می‌توانید اتاق خواب‌تان را با وسایل ساده تزیین کنید؟

3. چه ایده‌هایی برای تزیین دیوار پشت تخت خواب مناسب دکوراسیون اتاق خواب شماست؟

به بخش دکوراسیون اتاق خواب در مجله چیدانه بروید، مطالب مرتبط را بخوانید، عکس‌های دست‌اول ببینید و برای یک دکوراسیون داخلی حرفه‌ای ایده‌های جدید بگیرید.

دکوراسیون داخلی؛ داستان کرونا و سلیقه دکوراسیونی‌ ما!

اهمیت رنگ‌ در دکوراسیون داخلی

انتخاب رنگ را شاید بتوان جذاب‌ترین و مهم‌ترین بخش دکوراسیون داخلی دانست. اینکه هر رنگی چه ویژگی‌هایی دارد و چه تاثیری بر روح شما می‌گذارد بسیار مهم است. از سویی دیگر توجه به اصول زیبایی‌شناسی و حفظ هارمونی در انتخاب رنگ، مسئله‌ی مهمی‌ست که در کنار تاثیر روانی رنگ‌ها باید مد نظر قرار دهید.

دکوراسیون داخلی؛ داستان کرونا و سلیقه دکوراسیونی‌ ما!

رنگ‌هایی مثل آبی، صورتی کمرنگ، بژ، سبز سدری یا نارنجی؛ شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

بسیاری از افراد در ایام کرونا وقتی تصمیم به تغییر دکوراسیون داخلی منزل‌شان گرفتند، بیشتر به دنبال رنگ‌های خنثی، رنگ‌های روشن و آرامش‌دهنده بودند. انتخاب شما چیست؟ از نظر روحی نیاز به به فضایی آرام و روشن دارید یا برای‌تان فرقی نمی‌کند؟

می‌توانید همه‌چیز درباره رنگ در دکوراسیون را در مجله چیدانه بخوانید. از رنگ اتاق خواب در فنگ شویی گرفته تا جذاب ترین ترکیب رنگ مبل راحتی در دکوراسیون منزل!

دکوراسیون داخلی؛ داستان کرونا و سلیقه دکوراسیونی‌ ما!

تورهای خانه گردی چیدانه

از هرچه بگذریم، سخن دوست خوش‌تر است! ویدئوهای تور خانه‌گردی بدون شک الهام‌بخش‌ترین منابع برای رسیدن به یک دکوراسیون ایده‌آل هستند. اینکه به خانه آدم‌های مختلف برویم و جزئیات جاری زندگی آن‌ها را در دل چیدمان و دکوراسیون منزل‌شان تماشا کنیم.

دکوراسیون داخلی؛ داستان کرونا و سلیقه دکوراسیونی‌ ما!

در پایان

دکوراسیون داخلی پر از فوت و فن کوزه‌گریست. باید در کنار ذوق و سلیقه، تجربه هم داشته باشید. باید روش‌های خلاقانه دکوراسیون داخلی را کشف کنید. از تجربیات دیگران استفاده کنید و آن‌ها را در دکوراسیون منزل‌تان به کار بگیرید. می‌توانید بسیاری از تجربیات دکوراسیونی دیگران را در چیدانه بخوانید.

تغییر دکوراسیون داخلی بدون شک قدم بسیار مهمی‌ست که می‌توانید برای حفظ روحیه و تنوع بخشیدن به زندگی‌تان انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم که قوی‌تر از قبل در خانه بمانید و همه‌ی دلتگی‌هایتان را با تغییرات کوچک و بزرگ دکوراسیون در جای‌جای خانه، به دلگرمی تبدیل کنید.

نویسنده: مژگان احمدی

کد خبر 627695

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha