مجموع نظرات: ۱
شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

سالانه بیش از ۱ میلیارد نفر در سراسر جهان از وب سایت‌های رزرو هتل و اتاق، رزرو خدمات پزشکی، رزرو دریافت خدمات حقوقی، رزرو خدمات منزل و ... استفاده می‌کنند. بنابراین کسب و کارهای این چنینی نیاز دارند تا در سایت خود امکان نوبت دهی به کاربران را ایجاد کنند.

بهترین افزونه های نوبت دهی برای وردپرس بوکینگ.jpg

از آنجایی که تقریباً ۵۰ درصد سایت‌های اینترنتی با وردپرس ساخته شده‌اند، استفاده از افزونه‌های نوبت دهی وردپرس بهترین روش برای ایجاد امکان رزرو کردن در سایت‌ها به شمار می‌رود. اگر سایت شما نیز وردپرسی است و خدماتی ارائه می‌کنید که نیاز به نوبت گرفتن دارد، با ما همراه باشید تا بهترین افزونه نوبت دهی وردپرس را به شما معرفی کنیم.

افزونه نوبت دهی چیست؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟

قبل از آن که به معرفی بهترین افزونه نوبت دهی وردپرس بپردازیم، ابتدا بهتر است اطلاعات بیشتری در مورد کاربرد این نوع از افزونه‌ها به دست آوریم. افزونه‌های نوبت دهی ساده‌ترین راه رزرو خدمات آنلاین هستند. این افزونه‌ها برای این ایجاد شده‌اند که بدون نیاز به برنامه نویسی بتوانید تقویم آنلاینی را در سایت خود قرار دهید و به کاربران اجازه دهید تا به صورت خودکار نوبت دریافت کنند. افزونه‌های نوبت دهی وردپرس با استفاده از فرم‌های ثبت نام می‌توانند اطلاعات مهم کاربر مانند نام، شماره تلفن، ایمیل و نوع درخواست او را ثبت کنند.

سپس این اطلاعات در یک تقویم آنلاین ثبت می‌شود و همچنین به صورت ایمیلی یا پیامکی اطلاعات مربوط به نوبت دریافت شده برای مشتریان ارسال خواهد شد. بنابراین با نصب آن‌ها می‌توانید به راحتی مشتریان خود را مدیریت کنید و بسیاری از فرآیندهای مربوط به نوبت دهی بدون دخالت اپراتور انجام خواهد گرفت. این یعنی صرفه جویی در هزینه و زمان!

بهترین نوبت دهی وردپرس

افزونه بوکلی، بهترین افزونه نوبت دهی وردپرس

در بین صدها افزونه وردپرسی که برای نوبت دهی ساخته شده‌اند، افزونه Bookly به دلیل ویژگی‌های فوق العاده ای که دارد توانسته به عنوان بهترین افزونه نوبت دهی وردپرس شناخته شود. بوکلی یک افزونه نوبت دهی رایگان برای وردپرس است که به شما این امکان را می‌دهد تا به امکان رزرو آنلاین و اتوماتیک را در سایت خود فراهم کنید. با استفاده از این افزونه می‌توانید تقویم نوبت دهی خود را به همراه خدمات و مشتریان را مدیریت کنید و در زمان و هزینه صرفه جویی نمایید.

در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار نصب فعال از این افزونه وجود دارد که نشان دهنده میزان محبوبیت آن است. قابلیت‌ها خودکار فوق العاده همچون ارسال پیامک به کاربران این افزونه آن را به بهترین سیستم نوبت دهی آنلاین تبدیل کرده است. شما می‌توانید افزونه بوکلی را به صورت رایگان از سایت فراز اس ام اس دریافت کنید و آموزش کامل اتصال آن به سامانه پیامکی و ارسال پیامک به کاربران را مشاهده نمایید.

قابلیت‌های بهترین افزونه نوبت دهی وردپرس

بوکلی به عنوان بهترین افزونه نوبت دهی وردپرس به گونه‌ای طراحی شده است که باعث افزایش فروش آنلاین شما شود و کار مدیریت کاربران را ساده کند. بسیاری از کسب و کارها مانند سایت‌های رزرو هتل، سالن‌های زیبایی، عکاسی‌ها، خدمات پزشکی و ... نیاز به این افزونه در سایت خود دارند. این افزونه به خوبی با سایر افزونه‌های وردپرسی همچون افزونه ویرا که یک افزونه مدیریت کاربران است کار می‌کند و بنابراین می‌توانید به عنوان یک افزونه جانبی نیز آن استفاده کنید. نسخه رایگان بوکلی خدمات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد اما اگر نیاز به امکانات بیشتری دارید می‌توانید از نسخه پولی آن استفاده کنید. قابلیت‌ها و مزایای افزونه بوکلی، بهترین افزونه نوبت دهی وردپرس شامل موارد زیر است:

  • طراحی کاملاً رسپانسیو
  • عدم محدودیت در ایجاد سرویس‌ها
  • اتصال به تقویم گوگل برای نمایش نوبت‌ها
  • هماهنگی با ووکامرس
  • تاریخ شمسی و زبان فارسی
  • امکان اتصال به درگاه‌های به پرداخت و زرین پال
  • استفاده از سامانه پیامکی مستقیم فراز اس ام اس (IPpannel)
  • قابلیت ایجاد فرم‌های اختصاصی

نحوه استفاده از بوکلی

نحوه استفاده از افزونه بوکلی برای نوبت دهی در وردپرس

شما می‌توانید افزونه بوکلی را به گونه‌ای طراحی کنید که در چند مرحله ساده، کاربران بتوانند رزرو خود را انجام دهند. در مرحله اول کاربران باید سرویس یا کارمندی که تعیین کرده‌اید را انتخاب کنند. در مرحله دوم زمان نوبت دهی قابل انتخاب خواهد بود. بوکلی دارای تقویم شمسی است تا کاربران ایرانی به راحتی بتوانند زمان مورد نظر را انتخاب کنند. شما می‌توانید ساعت‌های خالی، ساعت‌های استراحت کارمندان و نوع زمان (ساعتی، روزانه یا چند روزه) را نیز مشخص کنید. در مرحله بعد اطلاعات کاربران مانند نام، شماره تلفن، ایمیل و اطلاعات ضروری دیگر دریافت می‌شود. فیلدهای مربوط به این بخش با کمک افزونه‌های کمکی بوکلی قابل شخصی سازی هستند. در نهایت نوبت به پرداخت می‌رسد.

بوکلی قابلیت پرداخت با زرین پال، Pay.ir و اتصال به افزونه درگاه به پرداخت ملت را دارد. بنابراین روش‌های مختلفی برای پرداخت پیش روی کاربر خواهد بود. در نهایت نیز با تکمیل پرداخت، یک پیام حاوی اطلاعات نوبت داده شده به کاربر به صورت پیامکی یا ایمیلی ارسال می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تنظیم افزونه بوکلی و دریافت نسخه بهینه شده آن برای کاربران فارسی زبان به سایت فراز اس ام اس مراجعه کنید.

با کمک فراز اس ام اس از تمام قابلیت‌های بوکلی استفاده کنید

در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی در مورد افزونه‌های نوبت دهی وردپرسی در اختیار شما قرار دهیم و با بهترین افزونه نوبت دهی وردپرس یعنی بولکی نیز آشنا شدیم. برای استفاده از تمام امکانات بوکلی، می‌توانید پنل پیامکی فراز اس ام اس را خریداری کنید و با اتصال بوکلی به پنل پیامکی، فرآیند نوبت دهی را بسیار ساده‌تر کنید. فراز اس ام اس بهترین سامانه پیامکی در ایران است که با طراحی افزونه‌های وردپرسی اختصاصی و ارائه آموزش در مورد نحوه دریافت، تنظیم و کارکردن با افزونه‌های محبوب به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند تا ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشند و فروش خود را افزایش دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم همین حالا به سایت فراز اس ام اس مراجعه کنید تا از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان حرفه‌ای بهره مند شوید.

کد خبر 627454

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha