سرمربی جدید مصر اولین نشست خبری خود را برگزار کرد.

کارلوس کی‌روش

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از استار، کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال مصر در نشست خبری خود در این تیم گفت: کادر مربیگری این تیم استثنایی است. من با آنها صحبت کردم و به مرحله بعد بسیار خوشبین هستم. به من اجازه دهید خودم را مصری بدانم زیرا تمام تجربه خود را برای رسیدن به جام جهانی در اختیار مصر قرار می دهم. مصر نام بزرگی در دنیای فوتبال است که سه بار به جام جهانی راه یافته و هفت دوره جام ملت های آفریقا را برده است.

او ادامه داد: الان زمان برای صحبت کردن نیست بلکه زمان انجام اقدامات است. ما یک رویا در پیش داریم که برای دستیابی به آن تلاش خواهیم کرد. همه مصری ها باید متحد باشند تا بتوانیم به اهداف خود برسیم. من پیامی برای بازیکنان دارم. تمام زندگی من برای شما و تیم ملی خواهد بود. هدف من این است که شما را بهتر و بهتر کنم و بهترین تیم باشیم تا بتوانیم در زمین پیشرفت کنیم و به آرزوهای مصری ها دست پیدا کنیم. من می دانم که بازیکنان مصری عاشق پیروزی هستند.

اولین چالش کی‌روش در مسئولیت هدایت "فرعون‌ها" در اکتبر آینده در دو دیدار برابر لیبی است که ممکن است سرنوشت آنها را در جام جهانی ۲۰۲۲ رقم بزند.

وی گفت: تفاوت های زیادی بین مصر و لیبی وجود دارد پس چرا باید از لیبی بترسیم؟ ما باید این تفاوت ها را در زمین ثابت کنیم، از هیچ‌کس نمی‌ترسیم. هدف ما پیروزی در هر دو بازی است. برای من مهم بازی بعدی است. تاریخ این کشور باعث افتخار من به تیم ملی مصر است اما تاریخ به این معنا نیست که مصر برابر لیبی پیروز خواهد شد. ما باید در زمین بجنگیم و برای هواداران بازی خواهیم کرد

کد خبر 627167

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha