باشگاه یونانی از دعوت هر ۳ بازیکن تیم آ. ا. ک آتن یونان به تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با امارات و کره جنوبی خبر داد.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از رادیو ورزش یونان، تیم ملی فوتبال ایران در مهرماه ۱۴۰۰ در دو دیدار در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به میدان می‌رود. ابتدا در امارات برابر این تیم دو امتیازی قرار می‌گیرد و سپس در ورزشگاه آزادی میزبان  کره جنوبی خواهد بود.

کریم انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی ۳ بازیکن ایرانی شاغل در لیگ فوتبال یونان که در آ. ا. ک آتن عضویت دارند برای دیدارهای پیش روی تیم ملی به تیم ملی دعوت شدند و دعوت‌نامه تیم ملی برای باشگاه یونانی ارسال شده است.

از این جمع حاج‌صفی به دلیل مصدومیت در دو بازی قبلی تیم ملی حضور نداشت و این باعث شد تا اسکوچیچ ترکیب متفاوتی را در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی استفاده کند.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی باید به دیدار امارات برود که در صورت برتری در این دیدار برای اولین بار در تاریخ خود به ۱۰ برد پیاپی دست پیدا خواهد کرد که این امر سابقه نداشته است و اسکوچیچ می‌تواند نام خود را به عنوان اولین مربی که موفق به این کار می‌شود ثبت کند.

کد خبر 627562

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha