جانشین پلیس راهور ناجا درباره علت تفاوت مبلغ جریمه اعلامی با میزان جریمه درج‌شده در پیامک‌های پلیس توضیح داد.

جریمه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، سردار سیدتیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا خروج پلاک‌های بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود پلاک‌های غیربومی به این دسته از شهرها ممنوع است.

او با بیان این مطلب که در حال حاضر جریمه یک میلیون تومانی تردد در شهر قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی تردد در شهر نارنجی لحاظ می‌شود در مورد اینکه چرا در پیامک‌های ارسالی پلیس، مبلغ جریمه یک میلیون تومانی، یک میلیون و ۵۰ هزار تومان یا جریمه ۲۰۰ هزار تومانی تردد غیرمجاز شبانه۲۱۰ هزار تومان درج می‌شود، گفت: این افزایش مبلغ جریمه ناشی از ۵ درصد افزایش جریمه سالانه است که بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب سال ۱۳۸۹ مجلس شورای اسلامی به صورت سیستمی و اتوماتیک اعمال می‌شود.

دلیل تفاوت مبلغ جریمه اعلامی با میزان درج‌شده در پیامک | چرا باید جریمه یک میلیونی را یک میلیون و پنجاه بریزیم؟

دلیل تفاوت مبلغ جریمه اعلامی با میزان درج‌شده در پیامک | چرا باید جریمه یک میلیونی را یک میلیون و پنجاه بریزیم؟

جانشین پلیس راهور ناجا با اعلام این مطلب که ماموران گشتی پلیس راه و راهور ناجا و دوربین‌های هوشمند تخلفات و ترددهای غیرمجاز را ثبت می‌کنند در خصوص چگونگی تردد در جاده‌های کشور اعلام کرد: افراد می‌توانند برای تردد در جاده‌ها از طریق سایت فرمانداری مجوز تردد اخذ کنند. 

سردار حسینی گفت: تردد شبانه از ساعت۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهرهای کشور ممنوع بوده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی تردد غیرمجاز برای متخلفان ثبت خواهد شد.
 

کد خبر 627162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha