شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
۰ نفر

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی از امروز (شنبه) در مدارس آغاز می‌شود.

کتاب درسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، محمد علوی‌تبار، معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال مشکل کمبود کتاب درسی در هیچ پایه‌ای نخواهیم داشت، گفت: بیش از ۱۴۶ میلیون جلد کتاب درسی چاپ شده و آماده توزیع است. امسال همه کتاب‌ها در مدارس توزیع می‌شود و هیچ کتابی در کتاب فروشی‌ها فروخته نخواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۰ میلیون و ۳۵۲ هزار دانش آموز یعنی حدود ۹۵ درصد دانش آموزان میان پایه و یک میلیون و ۷۱۱ هزار دانش آموز پایه‌های اول، هفتم و دهم کتاب‌های درسی خود را به‌صورت اینترنتی خریداری کرده‌اند، اما هنوز ۳ میلیون دانش آموز نسبت به خرید اینترنتی کتاب‌های درسی خود اقدام نکرده‌اند.

علوی‌تبار بیان کرد: خرید کتاب درسی نیازمند ثبت‌نام دانش آموزان در سامانه پادا و مشخص شدن مدرسه محل تحصیل آنهاست و در صورتی که دانش آموزی در این سامانه ثبت‌نام نکند، موفق به خرید کتاب درسی نخواهد شد.

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانش آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده‌اند، تا ۳۱ شهریور فرصت دارند نسبت به اصلاح نشانی مدرسه محل تحصیل خود اقدام کنند.

کد خبر 625936

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha