معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

خطوط ویژه سرویس مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازایسنا، سید مناف هاشمی امروز در حاشیه بازدید دو عضو شورای اسلامی شهر تهران از مرکز  واکسیناسیون کارکنان مترو تهران در خصوص اقدامات شهرداری برای بازگشایی مدارس، گفت: بر اساس قولی که ۲۰ روز پیش به شورای شهر تهران داده ایم تا بازگشایی مدارس ۵۰۰ دستگاه اتوبوس شامل ۳۰۰ دستگاه اورهال(تعمیر اساسی) شده و ۲۰۰ دستگاه خرید جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران افزوده خواهد شد. برای خرید اتوبوس های جدید تامین اعتبار لازم انجام شده و شهردار این موضوع را پیگیری کرده است.

وی با بیان اینکه این ۵۰۰ اتوبوس تا اواسط مهر و اوایل آبان به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه خواهند شد، تاکید کرد: البته نیاز شهر تهران اضافه شدن ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس است که در این زمینه دولت باید کمک کند. در همین راستا مکاتباتی با وزارت کشور و ریاست جمهوری انجام شده و امیدواریم این پیگیری ها منجر به تامین اتوبوس و واگن مورد نیاز حمل و نقل عمومی شود.

معاون شهردار تهران این را هم گفت که تامین واگن و اتوبوس به تنهایی از محل عوارض و کمک مردمی امکانپذیر نیست. لذا خواست ما ورود دولت و کمک در این حوزه است.

بازسازی واگن ها و نوسازی تاکسی ها از دیگر مواردی بود که معاون شهردار تهران به آن اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است و در بازدید امروز نیز اعضای شورای اسلامی شهر تهران از نزدیک در جریان این اقدامات قرار خواهند گرفت.

کد خبر 625599

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha