سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: از امروز ظرفیت تزریق واکسن در مراکز تجمیع واکسیناسیون در کشور، یک میلیون دوز در روز به شرط تامین واکسن است.

واکسن کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: از امروز (شنبه) کمبود واکسن کرونا در کشور وجود نخواهد داشت و و روند واردات و تزریق واکسن روزانه رو به افزایش است.

وی افزود: ظرفیت تزریق واکسن در مراکز تجمیع واکسیناسیون در کشور از امروز، یک میلیون دوز به شرط تامین واکسن است و امیدواریم روند واردات و توزیع واکسن رو به افزایش باشد.

جهانپور گفت: در ۳ ماه آینده بیش از حدود ۱۲۰ میلیون دوز واکسن فراهم می‌شود و در صورت خوش‌قولی طرف‌های خارجی، تا پایان تابستان این رقم به ۴۰ میلیون دوز خواهد رسید.

سخنگوی سازمان غذا و دارو بیان کرد: با ایجاد نظم در سامانه ثبت‌نام و نوبت‌دهی، موفق به کسب رکورد بیش از ۶۰۰ دوز تزریق روزانه واکسن کرونا در کشور شده‌ایم.

گفتنی است آمار تزریق روزانه واکسن کرونا طی روزهای اخیر در کشور افت داشته و به زیر 300 هزار دوز رسیده است که به گفته مسئولان با ورود و توزیع محموله جدید که دیروز وارد کشورمان شد، تزریق روزانه افزایش خواهد یافت.

کد خبر 624583

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha