مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
۰ نفر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با اجرای دهمین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در غرب استان تهران ۹ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شد.

پلیس ـ انهدام باند مواد مخدر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در راستای تأمین امنیت اجتماعی و روانی شهروندان، دهمین طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در غرب استان تهران اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت مطلوب و تحقق آن همواره در سرلوحه کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: با اجرای این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با دستگیری ۲۸۹ خرده فروش و ۳۸ قاچاقچی موفق شدند بیش از یک تُن انواع مواد مخدر را کشف و ۲۸۵ نفر معتاد متجاهر را نیز جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل دهند.

ظهیری در ادامه ضمن اشاره به کشف ۷۸ فقره خودرو و موتورسیکلت سرقتی بیان کرد: در اجرای این طرح با تلاش مأموران انتظامی ۲۴۷ نفر سارق و مالخر دستگیر و ۵۲ هزار قلم کالای قاچاق به ارزش ۹۰ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ۹ باند قاچاق مواد مخدر طی این طرح متلاشی شد.

وی با اشاره به کشف ۱۵ قبضه سلاح سرد و گرم از شهروندان خواست: در صورت اطلاع یافتن از هرگونه جرم و ناهنجاری در غرب استان تهران به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
 

کد خبر 624201

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha