رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره برخی اخبار مبنی بر ابهام در پرداخت حقوق مردادماه فرهنگیان توضیح داد.

معلمان - مدرسه - کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص اخبار منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی در ارتباط با پرداخت حقوق مردادماه فرهنگیان اظهار کرد: اخبار منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های غیررسمی گمانه‌زنی‌هایی بیش نبوده و فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است.

وی تصریح کرد: تنها مرجع اطلاع‌رسانی مورد تأیید اخبار وزارت آموزش و پرورش و پورتال رسمی آن به نشانی اینترنتی medu.ir است.

سلیمان‌زاده در خصوص خبر ایجاد محدودیت دیوان محاسبات کشور برای اجرای احکام فوق‌العاده ویژه تصریح کرد: پیام‌های ارسالی تحت عناوین مختلف مورد تأیید نبوده و هیچ محدودیت و ممانعتی از سوی مراجع نظارتی و دیوان محاسبات کشور درباره اعمال فوق‌العاده ویژه معلمان وجود نداشته است.

وی افزود: پیگیری‌های لازم به منظور رفع ابهامات اجرای احکام جدید در حال انجام است و به محض حصول نتیجه، در اسرع وقت از طریق مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی و پس از رفع ابهامات، مابه‌التفاوت حقوق همکاران محاسبه و به حساب آنها واریز خواهد شد.

کد خبر 622572

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha