معاون اول رئیس جمهوری دستور رسیدگی به موضوع ممانعت پلیس راه از تردد یک پزشک معالج بیمارستان کرونایی در استان البرز را صادر کرد.

لیلا امیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر دستور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری امروز (جمعه ۲۹ مرداد) پس از آن صادر شد که ویدیویی اعتراضی دکتر «لیلا امیری» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

دکتر امیری در این فیلم می‌گوید: هنگامی که قصد داشته خود را از کرج به محل کارش در بیمارستان آبیک برساند، ماموران پلیس خودروی او را در بزرگراه متوقف کرده‌اند.

وی می‌افزاید: این مسأله موجب مرگ یک بیمار کرونایی در بیمارستان شده است.

بنا به ادعای پزشک مذکور، پس از یک ساعت و نیم توقف و تماس با مسئولان استان برای حل موضوع، نهایتا پلیس اجازه عبور به او را داده است.

پزشک یادشده همچنین از ادبیات و رفتار مامور پلیس با او به عنوان عضو کادر درمان به شدت انتقاد کرده و گفته که مامور مذکور پس از شنیدن خبر مرگ بیمار کرونایی با بی‌تفاوتی و بیان جملاتی مانند" به شما کادر درمان بیش از حد بها داده شده، شما هم با دیگران هیچ فرقی ندارید و باید منتظر بمانید، مریض فوت کرد که کرد، این هم مثل هزار تا آدم دیگر که می‌میرد! چه اهمیتی دارد؟! " برخورد کرده است.

توضیحات فرماندار  شهرستان آبیک

پزشکی که در این ویدئو می‌گوید از حضورش در بیمارستان ولیعصر آبیک جلوگیری شده، خانم امیری‌ست که ساکن کرج و محل خدمات او این بیمارستان است.

خانم امیری در مسیر رسیدن به بیمارستان، با ممانعت پلیس مواجه می‌شود.

پلیس می‌گوید: در طرح ممنوعیت تردد، کسی حق سفر ندارد.

خانم امیری کارت شناسایی ارائه می‌دهد، اما پلیس آن را نامعتبر می‌داند.

در ادامه، پای فرماندار آبیک و حتی استاندار هم به ماجرا باز می‌شود.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در خصوص اتقاق پیش امده چنین توضیح می‌دهد: خانم دکتر امیری طی هفته گذشته علی رغم اینکه به بیماری کرونا دچار شده بود، سر کار حاضر می‌شد که در ایست بازرسی از سمت شهرستان نظرآباد که در اتوبان انجام می‌شد، جلوی ایشان گرفته می‌شود و حتی با وجود اینکه برگه تردد و کارت پزشکی خود را نشان دادند از ورود ایشان ممانعت می‌کند.

احمدپور می‌افزاید: طی تماس با جمالی‌پور استاندار قزوین و هماهنگی با سردار حسینی و استانداری البرز مشکل بعد از ۴۵ دقیقه رفع شد.

وی تاکید می‌کند: به دلیل مشکل به وجود آمده دوباره لیست را تهیه و طی نامه‌ای به پلیس راه استان قزوین جهت ارائه به استان البرز ارسال کردیم.

فرماندار آبیک می‌افزاید: هیچ ایست بازرسی از سمت شهرستان آبیک قرار داده نشده است تمام محدودیت‌ها از سمت شهرستان نظرآباد و استان البرز بود.

 

کد خبر 621593

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 126
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    74 18
    کاش آقایون کاراشونو با هماهنگی بیشتر و با در نظر گرفتن شأن و منزلت افراد انجام بدن و از این همه بی احترامی که گاها در برخی موارد توسط پلیس به بهانه انجام وظیفه سر میزنه هم کاسته بشه و دوستان پلیس همه مردم رو بچشم خلافکار و جانی نبینند
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    از جریمه ترسیدی نرفتی چون ممانعتی نیست. الکی تفرقه ننداز دکتر
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    8 7
    حق دارن مأمورها باورنکنن بخاطر اینکه این ملت فهیم بخاطر رفتن ب مسافرت هزاران ترفندو دروغ سوارکردن انگار می میرن یه مدت دیگ نرن .
  • رویا از تهران US ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    3 12
    حالا که بلاخره اجازه ورود بهش داده شد دیگه نیازی نبود خانم امیری کاه را کوه جلوه بده و اینو رسانه ای کنه یه انسان تحصیل کرده از خیلی چیزها میگذره وچشم پوشی میکنه اون میخواست پس این چطوری درس خوند ومدرک گرفت متاسفم که فقط میخواهند خودنمایی کنند
  • . IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    7 5
    چرا جریمه بده ؟مگه داره کار خلاف میکنه
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      5 4
      این وسط جون یه انسان از دست رفته شایدم نظر شما به نظر اقای پلیس نزدیکه که براش مهم نبوده این چیزا باید رسانه ایی بشه که دیگه تکرار نشه هرچند بعید میدونم