یک شبکه رادیو تلویزیونی بلژیک از اقدام بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد در کمک به فیلمبردار حادثه دیده در دیدار برابر الفسبورگ تقدیر کرد.

جهانبخش

به گزارش همشهری‌آنلاین، در چارچوب مسابقات انتخابی لیگ کنفرانس اروپا، پنجشنبه شب تیم فوتبال فاینورد به مصاف الفسبورگ رفت و با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید. علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی فاینورد که تا دقیقه ۶۷ در ترکیب اصلی بود، گل دوم این تیم را به ثمر رساند.

در یک صحنه بازیکن الفسبورگ کنار خط نتوانست تعادل خود را حفظ کند و به دوربین فیلمبردار شبکه ESPN برخورد کرد و آن را بر زمین انداخت. پس از این ماجرا جهانبخش به کمک فیلمبردار رفت و دوربین او را بلند کرد.

سایت شبکه رادیو تلویزیونی rtbf با تیتر «حرکت خوب بازیکن فاینورد برای کمک به یک فیلمبردار در لیگ اروپا» به تمجید از اقدام مهربانانه علیرضا جهانبخش پرداخت و نوشت:" فاینورد نه تنها از لحاظ ورزشی بر الفسبورگ سوئد برتری یافت، بلکه در دوئل مهربانی نیز پیروز شد. "

در ادامه این مطلب به ماجرا اشاره شده و آمده است:" سیمون استرند سوئدی تعادل خود را در دوئلی در کنار زمین از دست داد و با دوربین فیلمبردار ESPN Sport برخورد کرد و دستگاه او را روی زمین کوبید. استرند سریع بلند شد و به زمین چمن برگشت، گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است. او سپس با نگاه تند حریفش، علیرضا جهانبخش بازیکن فاینورد روبه‌رو شد.

این بازیکن ایرانی پس از به چالش کشیدن حریف، برای کمک به فیلمبردار بدشانس برگشت تا ابزار کار بسیار سنگین او را سرپا کند. حرکت خوبی که هم‌تیمی‌اش مارکوس پدرسن نیز برای کمک به او ملحق شد. "

کد خبر 621588

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha