پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
۰ نفر

علیرضا جهانبخش امشب فرصت پیدا می‌کند تا برای اولین بار با پیراهن فاینورد در رقابت‌های مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا به میدان برود.

علیرضا جهانبخش

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های فاینورد رورتردام و دریتا کوزوو امشب(پنجشنبه) در چارچوب دیدارهای برگشت دور دوم مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف هم می‌روند و علیرضا جهانبخش که به تازگی به فاینورد پیوسته می‌تواند اولین بازی خود را برای این تیم انجام دهد.

طبق اعلام " آرنه اسلات" سرمربی تیم فاینورد، جهانبخش در این بازی به میدان خواهد رفت، اما هنوز مشخص نیست که آیا جهانبخش در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت یا فقط دقایقی فرصت بازی خواهد داشت؟

اسلات درباره این که آیا جهانبخش در ترکیب اصلی خواهد بود یا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان خواهد رفت، گفت:" هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است. حداقل او تمرین دیروز را تمام کرد، اما برایان لینسن (دیگر بازیکن فاینورد) نتوانست تا آخر تمرین کند. بعد از تمرین امروز خواهیم دید که چه در وضعیتی هستیم. اکنون انتظار می‌رود که هر دوی آن‌ها بتوانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند، بنابراین تصمیم گیری بر عهده من است. چیزی در ذهن دارم، اما باید ببینیم که از نظر جسمی چه امکانی وجود دارد. "

دیدار رفت ۲ تیم در کوزوو با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید و سایت fr۱۲ هلند با اشاره به عملکرد ضعیف جناح راست فاینورد در آن  دیدار، نوشت، احتمال زیادی وجود دارد که جهانبخش در ترکیب اصلی بازی کند. این بدان معنا است که برایان لینسن احتمالاً به پست مهاجم منتقل خواهد شد.

کد خبر 617548

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha