دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۵:۳۵
۰ نفر

گروه ورزشی: محمودرضا فاضلی مدیر برنامه‌های علی کریمی دیشب به قطر رسید تا امروز در باشگاه السیلیه با مسئولان این باشگاه قطری در رابطه با جدایی قطعی کریمی به گفت‌وگو بپردازد.

جدا از گفت‌وگو با مسئولان باشگاه السیلیه، مدیر برنامه‌های کریمی،‌ گفت‌وگویی نیز با مسئولان کمیته المپیک کشور قطر خواهد داشت تا رضایت آنان را نیز برای فسخ قرارداد جلب کند.

جدا از گفت‌وگوی محمودرضا فاضلی در قطر صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس، موضوع حضور کریمی را در تیم پرطرفدار تهرانی وارد مرحله جدیدی کرد آنجا که مطبوعات ورزشی از قول مصطفوی نوشتند که در پرسپولیس جایی برای علی کریمی وجود ندارد و این باشگاه
به هیچ‌وجه درصدد جذب مهاجم السیلیه قطر نیست.

ابوالفضل جلالی، شخصی که با علی کریمی رابطه بسیار خوبی دارد و نقش اصلی در پیوستن اعجوبه ایرانی به الاهلی و حضور این بازیکن در فوتبال حوزه خلیج‌فارس داشت برخلاف بحث اخیر در مورد کریمی می‌گوید: «در گفت‌وگویی که با مصطفوی داشتم ایشان صحبت‌هایی را که اخیراً از قول‌شان در مورد کریمی در روزنامه‌ها چاپ شده بود را تکذیب کرد و این نکته را با صراحت عنوان کرد که مصاحبه‌ای در این خصوص نداشته و به هیچ وجه نگفته کریمی را نمی‌خواهیم.» مدیرعامل پرسپولیس هرگونه تصمیم‌گیری در مورد علی کریمی را به حضور قطبی در ایران منوط کرد.

داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «بازگشت قطبی از سفر دبی و جلسه‌ای که در مورد مسائل فنی با وی خواهیم داشت به نوعی تکلیف حضور کریمی را در پرسپولیس مشخص خواهد کرد. از سوی دیگر مدیر برنامه‌های دی‌کارمو نیز در ایمیل جدیدی که به باشگاه پرسپولیس فرستاده خواهان آن شده که باشگاه پرسپولیس هرچه زودتر تکلیف این بازیکن برزیلی را مشخص سازد.»

کد خبر 62141

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز