چندی قبل گوشی جدید Huawei P۵۰ Pro با کسب بالاترین امتیاز تا به امروز از موسسه DxOMark به عنوان بهترین گوشی دنیا برای عکاسی انتخاب شد. این انتخاب که بازتاب‌های فراوانی را به دنبال داشت حالا با یک اتفاق ویژه ادامه یافته است. گوشی P۵۰ Pro هوآوی موفق شده رکورد امتیاز صفحه نمایش DxOMark را هم بشکند و عنوان بهترین صفحه نمایش در بین تمامی گوشی‌های هوشمند

image-20210815100148-1.jpeg

از بعد فنی گوشی پرچم‌دار و پرقدرت Huawei P۵۰ Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی OLED با وضوح تصویر ۲۷۰۰ در ۱۲۲۸پیکسل، نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز، نرخ پایش لمس نمایشگر ۳۰۰ هرتز و حاشیه‌های بسیار نازک است.

به تازگی موسسه فرانسوی مشهور و معتبر DxOMark اقدام به بررسی و امتیازدهی به صفحه نمایش گوشی پرچمدار جدید هواوی نموده است. این وبسایت در پست نتایج بررسی خود اعلام نموده که P۵۰ Pro موفق به شکستن تمامی رکوردهای پیشین شده است. HUAWEI P۵۰ Pro توانسته با کسب امتیاز ۹۳، بالاتر از هر گوشی دیگری قرار بگیرد و حالا عنوان بهترین صفحه نمایش دنیا هم جزء افتخارات جدیدترین گوشی هوآوی خواهد بود.

افتخاری دیگر برای گوشی P۵۰ Pro هواوی؛ کسب عنوان بهترین صفحه نمایش موبایل دنیا از موسسه DxOMark

نکته جالب توجه این امتیازات آن است که P۵۰ Pro با کسب امتیاز ۹۳ از DxOMark توانسته بالاتر از گوشی‌هایی مانند Galaxy S۲۱ Ultra با امتیاز ۹۱ قرار بگیرد. این دستاورد بزرگ هواوی هنگامی بیشتر جلب توجه می‌کند که بدانید P۵۰ Pro ارزان‌تر از پرچم‌دار سری گلکسی است و کاربران می‌توانند با هزینه کمتر بهترین صفحه نمایش و دوربین دنیا را همزمان به دست آورند.

از نظر کارشناسان DxOMark شدت روشنایی نمایشگر این گوشی برای تماشای ویدئوهای HDR۱۰ بسیار عالیست. متخصصان فرانسوی خوانایی صفحه نمایش گوشی HUAWEI P۵۰ Pro در زیر نور آفتاب و نور کم را بسیار راضی کننده ارزیابی کرده‌اند.

سرعت پایش لمس صفحه نمایشگر P۵۰ Pro نیز موفق به کسب امتیاز بالای ۸۲ شده که نشان دهنده عملکرد بسیار مناسب آن حین اجرای اپلیکیشن‌‎های نیازمند سرعت بالا مانند بازی‌هاست. همچنین DxOMark می‌گوید نور زمینه نمایشگر گوشی P۵۰ Pro هواوی کاملاً بدون لرزش بوده و موجب خستگی چشم‌های کاربر نخواهد شد.

همانطور که عنوان شد از دید موسسه DxOMark هواوی P۵۰ Pro در کنار عنوان بهترین دوربین عکاسی موبایل روز دنیا، بهترین صفحه نمایش گوشی را هم در بین تمامی گوشی‌ها داراست. در واقع با خرید این گوشی مجموعه دو ویژگی فوق که به ندرت در کنار هم یافت می‌شوند، به صورت همزمان در اختیار کاربران قرار می‎گیرند. نکته جذاب ماجرا آنجاست که این شرایط با صرف هزینه کمتر از بسیاری از پرچمداران از برندهای دیگر حاصل شده و نیازی به پرداخت مبالغ سرسام آور نخواهد بود.

کد خبر 620873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha