در رویداد معرفی سیستم عامل هارمونی بود که هواوی اولین تصویر از گوشی جذاب و نوآورانه P50 را منتشر کرد. در آن مراسم درباره زمان رونمایی کامل از این گوشی صحبتی نشد؛ ولی اکنون هواوی به صورت رسمی زمان رونمایی از این گوشی پرچمدار و خاص را اعلام کرده است.

image-20210720105516-1.png

گوشی‎های پرچمدار هواوی با قابلیت‌های ویژه عکاسی در هر سال از سری P معرفی می‌شوند و در کنار بهبودها و نوآوری‌‎های جدید پیرامون عکاسی، تراشه و طراحی جدیدی را نیز ارائه می‎کنند. بدین صورت با گوشی‎های سری P همواره تحولی در محصولات هواوی ایجاد می‎شود که توجه رسانه‎ها و کاربران را به سمت خود جذب می‎کند.

همانطور که اعلام شد، پس از نمایش اولیه گوشی P50 در مراسم قبلی هواوی، حالا زمان رونمایی اصلی این گوشی فرا رسیده است. ریچارد یو، مدیرعامل بخش کالاهای مصرفی هواوی، پستی را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته که زمان این رونمایی را روز 29 جولای ساعت 19:30 به وقت محلی چین (7 مرداد، ساعت 16 به وقت ایران) اعلام کرده است.

زمان رونمایی رسمی از گوشی‌های پرچمدار هواوی P50 مشخص شد

طبق اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده، می‎دانیم که هواوی قصد دارد از سنسور پیشرفته سونی IMX800 در گوشی P50 استفاده کند. با این اوصاف، گوشی پرچمدار جدید هواوی اولین گوشی دنیا با لنز یک اینچی 50 مگاپیکسلی و فیلتر RYYB خواهد بود.

در کنار این گوشی، ظاهراً دو محصول دیگر که نسخه‎های P50 Pro و P50 Pro+ هستند، معرفی خواهند شد که از سنسورهای پیشرفته دوربین سونی IMX800 استفاده خواهند کرد.

البته طبق گزارش‌های منتشر شده، هواوی قصد دارد از ماژول دوربین سه‎گانه‎ای استفاده کند که شامل سنسور Sony IMX707، سنسور IMX600 و یک سنسور تله‎فوتو با قدرت زوم اپتیکال 3 برابری خواهد بود.

در نسخه Pro ساختار ماژول چهارگانه استفاده می‎شود که شامل سنسور سونی IMX800، سنسور OV64A  ساخت شرکت معروف OmniVision، سنسور دوربین تله فوتو با زوم 5 برابری و یک حسگر جدید ToF خواهد بود.

در بخش پردازشی نیز باید منتظر اتفاقات مهمی باشیم. استفاده از نسخه 4G تراشه Snapdragon 888 در نسخه‎های 4G این گوشی پدیده جذابی خواهد بود که در وهله اول موجب تعدیل قیمت نهایی محصول شده و در ادامه می‎تواند دسترسی و کاربرد این سری از گوشی‌های P50 را برای کاربران بیشتری تسهیل کند.

زمان رونمایی رسمی از گوشی‌های پرچمدار هواوی P50 مشخص شد

سری P50 اولین گوشی هوشمند پرچمدار هواوی با سیستم عامل هارمونی به صورت پیش‌فرض خواهد بود که می‎تواند این سیستم‎عامل کارآمد را بیش از پیش به اهداف بزرگ خود نزدیک کند.

نمایشگر OLED با ساختار لبه خمیده و با فناوری Waterfall نیز دیگر ویژگی قابل توجه در مدل P50 Pro+ خواهد بود که هواوی طراحی آن را به صورتی هنرمندانه تغییر داده تا دلخواه کاربرانی باشد که علاوه بر قدرت پردازشی بسیار بالا و دوربین‎های فوق‌حرفه‎ای، به ظاهر و طراحی نیز اهمیت خاصی می‎دهند.

به هر حال باید تا رویداد بزرگ هواوی در تاریخ 7 مرداد و ساعت 16 به وقت ایران منتظر ماند تا ببینیم هواوی این بار چه قابلیت‌ها و نوآوری‌هایی را برای پرچمداران جدید سری P50 در نظر گرفته است.

کد خبر 615680

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha