سنگربان ملی‌پوش ایران از دلیل انتخاب تیم بواویشتا و همچنین شرایط تیم ملی برای صعود به جام جهانی قطر صحبت کرد.

بیرانوند

به گزارش همشهری‌آنلاین، علیرضا بیرانوند، گلر ملی‌پوش کشورمان و تیم بواویشتای پرتغال در مورد انتخاب تیم جدیدش به ایلنا گفت: ابتدا قصد داشتم که تا صعود به جام جهانی به قطر با توجه به قراردادم در اروپا بمانم چون تاثیر زیای در آینده فوتبالی من خواهد داشت. ای کاش قبل از جام جهانی روسیه، در اروپا بازی می‌کردم چرا که بعد از این رقابت‌ها می‌توانستم به تیم‌های بهتری بروم. همان زمان هم البته پیشنهاداتی از ترکیه داشتم اما با توجه به محرومیت پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس ترجیح دادم بمانم.

بیرانوند درخصوص بازی در آنتروپ و اتفاقات فصل گذشته خود با این تیم بیان کرد: یک فصل خوب داشتم جدا از مسائلی که برایم پیش آمد و بازی‌های خوبی به نظرم پشت سر گذاشتم. متاسفانه یک اتفاقاتی افتاد و یک کارهایی پیش آمد که نمی‌شد با آنها جنگید و مطمئنا در آینده در یک برنامه مفصل به مردم خواهم گفت که چه اتفاقاتی در بلژیک برایم افتاد. همانطور که گفتم باز هم برایم جای خوشحالی دارد که در لیگ اروپا بازی کردم و مقابل تیم‌های بزرگی مثل گلاسکو رنجرز استیون جرارد بازی کردم یا تاتنهام مورینیو.

دروازه‌بان ایرانی بواویشتا در مورد شرایط صعود تیم ملی به جام جهانی قطر اضافه کرد: تیم ملی شرایط سختی دارد. تیم‌های سختی در گروهمان هستند و من واقعا از این گروه می‌ترسم چرا که مردم و کارشناسان شاید بخواهند به ما انرژی بدهند اما این کاملا گول زننده است که کار آسانی داریم. آقای اسکوچیچ با کادرفنی خوب به دنبال این هستند تا با تیم ملی نتیجه بگیرند. آقای هاشمیان که واقعا انرژی مثبتی برای بچه ها هستند و آقای باقری هم در بحرین به ما اضافه شدند خیلی به تیم ملی کمک کردند. خود آقای اسکوچیچ چندین سال در ایران بوده و تمام بازیکنان ایران را می‌شناسد و سبک بازیکنان ایران را می شناسند. شانس اکنون با آقای اسکوچیچ است که بازیکنان خوبی داریم و همه آماده هستند. همه دوست دارند به تیم ملی کمک کنند.

بیرانوند با اشاره به اینکه با صعود تیم ملی به جام جهانی قطر اولین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران در دو جام جهانی خواهد بود، تصریح کرد: هر کس هر چه بیشتر به جام جهانی صعود کند اتفاق جالبی است. برایم مهم نیست که چند دوره به جام جهانی صعود کنم. من به دو دوره قانع نیستم و شاید ۳ یا چهار دوره در این جام حاضر شوم. من هیچ وقت قانع نیستم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا مردمم را خوشحال کنم و چرا که نشود چهار دوره حاضر شوم!

کد خبر 620832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha