یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
۰ نفر

باشگاه پرسپولیس با درخواست‌های احمد نوراللهی موافقت کرده اما او به امارات رفته تا با خریداران خارجی‌اش مذاکره کند.

احمد نوراللهی

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی: پرسپولیس، قهرمان ۵ فصل اخیر لیگ برتر در حالی باید خودش را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا کند که یحیی گل‌محمدی همچنان چشم به تلاش مدیران باشگاه برای حفظ نفرات تیمش دارد. هنوز مسئولان باشگاه قرارداد بازیکنانی که بعد از اتمام فصل آزاد شده‌اند را تمدید نکرده‌اند و از طرفی بحران مالی در پرسپولیس هم کار مدیران را سخت‌تر کرده است. سرخ‌ها با از دست‌ دادن شهریار مغانلو، شاید حتی احمد نوراللهی را هم از دست بدهند که این اتفاق خوبی برای پرسپولیس نیست.

مغانلو در سپاهان

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، باید جدایی شهریار مغانلو و حضور این بازیکن را در سپاهان قطعی بدانیم. باشگاه سپاهان از ۲ ماه قبل مذاکرات رسمی‌اش را با باشگاه سانتاکلارای پرتغال آغاز کرد و سرانجام طرفین در مورد معاوضه محمد محبی و مغانلو به توافق رسیده‌اند. باشگاه پرتغالی برای صدور رضایت‌نامه مغانلو ۵۰۰ هزار دلار درخواست کرده بود که پرداخت این مبلغ در توان مدیران پرسپولیس نبود. آنها چند راهکار را برای باشگاه پرتغالی درنظر گرفتند ولی مسئولان سانتاکلارا تأکید داشتند که فقط با دریافت ۵۰۰ هزار دلار رضایت‌نامه مغانلو را صادر خواهند کرد. در نهایت سپاهان از این فرصت استفاده کرد و حالا قرار است این انتقال با معاوضه محبی و مغانلو رسمی شود. طبق توافق ۲ باشگاه اگر محبی از سانتاکلارا به تیم دیگری فروخته شود، ۱۰ درصد از پول انتقال این بازیکن به باشگاه سپاهان خواهد رسید و اگر سپاهان هم شهریار را بفروشد، ۴۰ درصد از مبلغ انتقالش به باشگاه پرتغالی می‌رسد. با این شرایط پرسپولیس یک مهره مهم و تعیین‌کننده را در خط حمله از دست خواهد داد.

شهباززاده پرسپولیسی می‌شود؟

پرسپولیس با ازدست‌دادن مغانلو حالا باید دنبال جانشین این بازیکن باشد و گزینه اصلی یحیی گل‌محمدی آقای‌گل فصل گذشته لیگ برتر است. سجاد شهباززاده در حال مذاکره با پرسپولیس است و حتی این بازیکن پیج رسمی سپاهان در اینستاگرام را هم آنفالو کرده است. ظاهرا شهباززاده قرار است در یکی دو روز آینده مذاکره‌ای حضوری با مدیران پرسپولیس داشته باشد تا اگر طرفین توافق کنند، این انتقال رسمی شود. اگر هم آمدن شهباززاده منتفی شد، پرسپولیس سراغ گزینه‌های دیگر خواهد رفت.

نوراللهی جدا می‌شود؟

احمد نوراللهی بدون‌شک مهم‌ترین دغدغه گل‌محمدی است و باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته قرارداد این بازیکن را تمدید کند. نوراللهی به امارات سفر کرده و گفته می‌شود از باشگاه شباب الاهلی پیشنهاد ۱/۴ میلیون دلاری دارد. یک باشگاه قطری هم درصدد جذب این بازیکن است. دیروز هم شایعاتی مطرح شد که نوراللهی با باشگاه اماراتی قرارداد امضا کرده ولی هنوز رسانه‌های اماراتی خبری درخصوص قطعی‌شدن این انتقال منتشر نکرده‌اند. از طرفی قرارداد نفراتی چون امید عالیشاه، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری هم هنوز تمدید نشده است.

کد خبر 620872
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha