مجموع نظرات: ۳
جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
۰ نفر

یک گیلانی برگزیده پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان کشور شد.

تسهیلگر کتاب

به گزارش همشهری آنلاین در این ویژه برنامه که به صورت مجازی و آنلاین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، هامون شاد در جام باشگاه کتاب‌خوانی  با گروه «بچّه های کتاب» به عنوان بهترین تسهیل‌گر باشگاههای کتاب‌خوانی کشور معرفی شد.
در این زمینه هامون شاد به همشهری آنلاین گفت: در این دوره از جام باشگاههای کتاب‌خوانی کشور تعداد ۲۷ هزار باشگاه و تسهیل‌گر از ۱۹۶۰ شهر و روستا و ۴۵۰ هزار عضو شرکت داشتند  که سرانجام پس از ارزیابی و داوری‌های مختلف توسط اساتید حوزه ادبیات کودک و نوجوان کشور، ۴۰ باشگاه به مرحله نیمه نهایی رسیدند که تیم بچه‌های کتاب از گیلان یکی از آن تیمهای برگزیده بود.
هامون شاد افزود: در روز پایانی داوری‌ها، بنده به عنوان بهترین تسهیل‌گر باشگاه کتاب خوانی کشور معرفی شدم.

وی که مددکار و مربی کودکان کار استان گیلان است ادامه داد: با تشکیل باشگاه کتاب خوانی بچه های کتاب متشکل از کودکان کار و آسیب دیده اجتماعی در این دوره از رقابتهای جام باشگاههای کتاب خوانی کشور شرکت کردیم. وقت زیادی برای برگزاری و برقراری جلسات کتاب خوانی و حفظ انگیزه کودکان عضو کتاب خوانی که جملگی از بچه های آسیب دیده اجتماعی گیلان(رشت) هستند، سپری شد. سرانجام این زحمات نتیجه داد.  
هامون شاد افزود: با توجه به اینکه مربی فوتبال بچه‌ها نیز هستم در برخی اوقات از فوتبال هم به عنوان یکی از مشوق‌ها برای کتاب خوانی استفاده می‌کردم. سعی می‌کردم نتایج حاصل از هر کتاب را بیرون بیاورم و مرور کنیم. از کتابهای کاربردی هم استفاده بیشتری می‌کردیم. مثل کتاب حقوق کودکان، حقوق شهروندی و ... که همه اینها موحب موفقیت گیلانی‌ها در این جشنواره شد.

کد خبر 620472

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha