سارا رئیس‌الدین، خواننده ۳۶ ساله و مسلمان کشور مالزی چند روز پس از به دنیا آوردن چهارمین فرزند خود قربانی ویروس کرونا شد و درگذشت.

سارا رئیس‌الدین خواننده مالزی

به گزارش همشهری آنلاین، شعیب سپهتو بازیگر و کمدین مالزیایی و همسر سیتی سارا خبر مرگ این خواننده جوان را تایید و اعلام کرد او چند روز پیش چهارمین فرزندشان را به دنیا آورده بود که یک پسر است. سارا رئیس‌الدین در رسانه‌های مالزی و دنیای موسیقی با نام هنری خود سیتی سارا شناخته می‌شود.

آقای سپهتو با اشاره به آخرین تماس تصویری خود و فرزندانش با خانم سارا گفت: «وقتی داشتیم حرف می‌زدیم، اشک از گونه‌هایش جاری بود. انگار می‌دانست چه اتفاقی قرار است رخ دهد. آن شب پس از خوابیدن بچه‌ها به بیمارستان رفتم و برای همسرم سوره یاسین و دعا خواندم. هر چند به من اجازه ندادند برای بار آخر چهره سارا را ببینم.»

خواننده مالزیایی چهارمین بار مادر شد و با کرونا از دنیا رفت

از این خواننده جوان و فقید مالزیایی چهار فرزند یادگار مانده است؛ اویس قرنی ۱۰ ساله، زهرا هشت ساله و متین شش ساله. او می‌خواست آخرین فرزندش را هم به یاد یکی از مبارزان فلسطینی در غزه نامگذاری کند که فرشته مرگ مهلت نداد و سیتی سارا را با خود برد.

هر پنج عضو خانواده آقای سپهتو اواخر ماه گذشته میلادی به ویروس کرونا مبتلا شده بودند اما حال سارا به دلیل اینکه در ماه هشتم بارداری بود کمی از دیگران بدتر و ناچار به استفاده از اکسیژن شد. پادشاه و ملکه مالزی هم مرگ این خواننده جوان مسلمان را تسلیت گفته‌اند.

کد خبر 620281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 29
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    18 38
    همشهری جان الان به نظر شما این خیلی خبر مهمیه؟؟؟؟
  • منصور IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    40 12
    خدا بیامرزدش،وبه پدر اون ۴تا بچه صبر بده که بتونه بزرگ گنه
  • ناشناس IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    32 5
    خدارحمتش کنه