دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
۰ نفر

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به قهرمانی فولاد در جام حذفی ایران و ناکامی استقلال واکنش نشان داد.

قهرمانی فولاد

به گزارش همشهری آنلاین، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص قهرمانی فولاد نوشت: فولاد خوزستان فصل جاری فوتبال ایران را به خوبی به پایان برد و استقلال را در ضربات پنالتی شکست داد تا جام حذفی را کسب کند.

تیم جواد نکونام پس از ۱۲۰ دقیقه با نتیجه بدون گل برابر استقلال به تساوی رضایت داد و ناکامی فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان در ضربات پنالتی به برتری رسید.

این قهرمانی اولین قهرمانی فولاد در جام حذفی است و در فصل آینده آنها را به لیگ قهرمانانی باز می گرداند.

فولاد با ۱۲ امتیاز پشت سر استقلال در لیگ قرار گرفت که قهرمان لیگ پرسپولیس را در مرحله یک چهارم نهایی حذف کرده بود ولی تلاش دو تیم در ۱۲۰ دقیقه بازی گلی در بر نداشت تا پنالتی حکم به تعیین برنده بدهد.

نکونام چهار تعویض انجام داد از جمله معرفی دروازه‌بان محسن فروزان در اواخر وقت اضافی و این یک تعویض جالب بود زیرا ضربه پنالتی حریف را مهار کرد.

در نهایت ضربات موفق ساسان انصاری و احمد عبدالله زاده قهرمانی فولاد را تثبیت کرد که اولین قهرمانی این تیم در جام حذفی است.

قهرمانی فولاد آنها را به چهاردهمین تیم متفاوتی تبدیل می کند که از سال ۱۹۷۵ در جام حذفی ایران قهرمان شده اند، در حالی که استقلال پر افتخارترین تیم مسابقات با هفت عنوان دومین شکست فینال جام حذفی را در چند سال اخیر تجربه کرد.

کد خبر 619710

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha